Geeki
  • Stiri IT
  • Review
  • Mobile
  • Ghiduri
  • Cum sa
  • Jocuri
  • Specificatii Telefoane
  • More
    • Computer
    • Gadget
    • Internet
    • Stiinta
    • Oferte
    • Aplicatii
    • Auto
    • Anime
    • Seriale
    • Filme
    • GSM
    • Cultura
    • CES
No Result
View All Result
Geeki

5 întrebări pe care ai vrut mereu să i le adresezi celui care îți aduce mâncarea

by Badea Nicoleta
11/12/2020
in Ghiduri
0

Îți aduc mâncarea în fiecare zi sau în fiecare săptămână și nu ți-ai putea imagina viața modernă fără ei. Este vorba despre livratorii de mâncare, acele persoane cu care iei legătura destul de des, la prânz sau seara, când de-abia aștepți să te bucuri de o masă caldă și delicioasă. Deși interacțiunile cu aceștia sunt mereu scurte și grăbite, probabil că ai câteva întrebări pe care ți-ai dori să le adresezi. Ei, bine, acum poți vedea răspunsurile mai jos.

Iată 5 întrebări pe care, probabil, ai vrut mereu să le pui persoanei care îți livrează mâncarea!

AlteArticole

Casio G-Shock – ceasuri cu personalitate

Prețurile smartphone-urilor pot crește! Există o lipsă de componente!

1. Care este procedura de ridicare a mâncării de la restaurant? Se respectă mereu normele de igienă?

Când preparatele tale sunt gata, livratorul merge la restaurant, pentru a le ridica imediat. Uneori, livratorii ajung la locație chiar înainte ca mâncarea să fie gata. La ridicare, mâncarea ta este deja ambalată în recipiente sigilate, gata să fie transportată în siguranță către destinație. Așadar, când primești punga capsată sau sigilată, poți fi sigur că mâncarea ta a fost manevrată doar de către cei din bucătărie, respectându-se cele mai stricte norme de igienă. Livratorul pune cutiile sau pungile sigilate în cutia specială de transport, având grijă ca acestea să nu se verse sau să se miște foarte mult. Astfel, tu vei primi totul într-o stare impecabilă.

2. Cum poate ajunge mâncarea mereu caldă? 

Acest lucru depinde de mai mulți factori. În primul rând, restaurantul este responsabil să anunțe curierii atunci când un preparat este gata de livrat. Astfel, persoana care se ocupă de transport poate ridica imediat pachetul, reducând timpul în care mâncarea s-ar putea răci. Apoi, fiecare livrator este dotat cu o cutie specială, care menține mâncarea la temperatura optimă. Preparatele alimentare trebuie să rămână în acea cutie până în fața ușii tale, astfel încât să le poți consuma calde.

Astfel, când ți se face poftă de ceva bun, poți comanda un meniu de la McDonalds, iar acesta va ajunge cald la tine. Totul e ca livratorul să folosească imediat și corect cutia, iar restaurantul să livreze produsele imediat ce sunt gata.

3. De ce timpul de așteptare crește și scade în timpul livrării?

Îți este foarte foame, iar aplicația te anunță că mai ai de așteptat 15 minute. Răsufli ușurat, însă peste două minute, aceeași aplicație îți afișează un timp de 18 minute! De ce se întâmplă acest lucru? Explicația este simplă. Estimarea timpului de livrare ține cont de traficul din zona respectivă. Astfel, dacă se creează blocaje sau cozi în trafic, timpul de livrare va crește și el. Indiferent de caz, trebuie să știi că livratorii fac tot posibilul să găsească rute alternative și să ajungă cât mai repede la tine!

4. De ce pe hartă pare că livratorul se îndreaptă spre altă zonă decât adresa ta?

Urmărești cu interes harta din aplicație, pentru a vedea, în timp real, cum livratorul se apropie de tine. Parcă-parcă simți aroma mâncării comandate, până când vezi că persoana care îți aduce delicatesele merge pe „drumul greșit”! Unde se duce?! În acest caz, pot exista două răspunsuri. Fie livratorul a găsit o rută alternativă și încearcă să scurteze timpul de livrare, evitând arterele aglomerate, fie acesta mai are de livrat un pachet, în aceeași zonă.

Oricare ar fi situația, fii sigur că persoana care livrează mâncarea face tot posibilul pentru a-ți livra preparatul cald, cât mai repede cu putință!

5. Pe cine ar trebui să contactezi atunci când ceva este în neregulă? De ce, uneori, livratorii nu pot oferi soluții?

Răspunsul variază în funcție de problemă. Dacă ai primit produse în plus, în minus sau produse greșite, poți contacta livratorul pentru detalii. După caz, acesta îți va oferi informațiile de care ai nevoie sau te va îndruma să anunți restaurantul.

În cazul în care problema este legată de gustul mâncării sau vizează alte detalii legate de produsele propriu-zise, scrie o recenzie în aplicație sau sună localul de la care ai comandat prânzul, pentru a găsi o soluție potrivită.

În final, reține că livratorii au reguli foarte clare, pe care le respectă cu strictețe, asigurându-se că mâncarea ta ajunge intactă, într-o stare ireproșabilă și într-un timp cât mai scurt. Apreciază-le efortul constant și zâmbește-le, atunci când ridici comanda!

Share5Tweet3Share
Previous Post

Top 7 carti potrivite pentru cadouri

Next Post

Cele mai bune scaune de birou

Related Posts

Ghiduri

Iluminatul în baie – 8 sfaturi practice

02/03/2021
Ghiduri

3 idei practice pentru amenajarea unei terase

24/02/2021
Ghiduri

Cum iti transformi biroul intr-un spatiu relaxant: 5 trucuri

24/02/2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Despre
  • Contact
  • Publicitate
  • Politica de confidențialitate

© 2020 Geeki

No Result
View All Result
  • Stiri IT
  • Review
  • Mobile
  • Ghiduri
  • Cum sa
  • Jocuri
  • Specificatii Telefoane
  • More
    • Computer
    • Gadget
    • Internet
    • Stiinta
    • Oferte
    • Aplicatii
    • Auto
    • Anime
    • Seriale
    • Filme
    • GSM
    • Cultura
    • CES

© 2020 Geeki