Geeki
  • Stiri IT
  • Review
  • Mobile
  • Ghiduri
  • Cum sa
  • Jocuri
  • Specificatii Telefoane
No Result
View All Result
Geeki

5 oportunități de consolidare a poziției în piață pentru hotelierii din România

by Badea Nicoleta
27/01/2021
in Ghiduri

Ultimele 12 luni au fost descrise de schimbări majore în societate, pe fondul crizei sanitare globale.

La fel ca mai toate ramurile industriei HoReCa, segmentul hotelier s-a adaptat în timp real reglementărilor contextuale impuse de autorități, printr-o serie de acțiuni menite să ofere cât mai multă stabilitate în tot acest din interval de timp, din punct de vedere al profitabilității.

AlteArticole

3 idei practice pentru amenajarea unei terase

Cum iti transformi biroul intr-un spatiu relaxant: 5 trucuri

Iată 5 oportunități de consolidare a poziției în piață pentru hotelierii din România, importante mai ales în contextul lunilor de pandemie: 

Regândirea condițiilor de achitare / rambursare 

Continut articol

  • Regândirea condițiilor de achitare / rambursare 
  • Deschiderea către oportunitățile din online 
  • Îmbunătățirea propriei game de produse hoteliere 
  • Adaptarea serviciilor la reglementările autorităților 
  • Fidelizarea clienților prin promoții și reduceri de preț
  • Concluzii

Fluctuațiile constante, privind numărul zilnic de noi îmbolnăviri, dar și adoptarea ad-hoc a unor măsuri de carantinare a diferitelor localități, i-a făcut pe turiști să fie cât mai reticenți, în privința plăților în avans. 

Aceștia își doresc în continuare să petreacă vacanțele în hoteluri de lux din destinații de vis, însă au nevoie de certitudini suplimentare din partea hotelierilor și agențiilor de turism. 

Aceste certitudini țin de politicile privind achitarea și rambursarea anumitor costuri, în cazul în care vacanța este anulată din cauza măsurilor de distanțare socială impuse de autorități. Așadar, pentru ca un hotel să își poată fideliza baza de clienți în lunile de pandemie, o regândire a politicii de achitare / rambursare este mai mult decât importantă. 

Deschiderea către oportunitățile din online 

Asistăm cu toții la o schimbare de paradigmă pe care nimeni nu o mai poate contesta în 2021, privind modul în care consumatorii se informează, achită, rezervă produse și servicii, indiferent de domeniu: beauty, fashion, travel, iar lista poate continua. 

Online-ul reprezintă un instrument ce simplifică extrem de mult legăturile dintre cerere și ofertă, iar hotelierii trebuie să se adapteze la această realitate, deoarece o amânare a deschiderii către digital implică riscuri greu de acoperit ulterior. 

Concurența în HoReCa, mai ales în lunile de pandemie globală, gravitează în jurul puterii online-ului, prin comunicări constante cu bazele de fani, mesaje personalizate ce diferă de la sezon la sezon, platforme interactive ce permit acțiuni autonome ale clienților, așadar, un user experience cât mai bun. 

Îmbunătățirea propriei game de produse hoteliere 

Tot cu ajutorul instrumentelor de comunicare online, hotelierii pot prezenta în timp real îmbunătățirile aduse gamei propriei game de produse hoteliere. 

În prezent, clienții sunt mult mai educați, în privința așteptărilor de la produsele oferite de hotel, în costul pachetului achiziționat, iar fidelizarea lor pe baza acestui criteriu este simplu de realizat.

În cazul cosmeticelor hoteliere, un hotel cu respect pentru toți clienții trebuie să bifeze o listă completă de “Bun Venit”, cu produse ce oferă calitate și confort, indiferent de momentul zilei. Aici putem include: săpunuri și sampoane, geluri de duș, șervețele umede etc 

Gama de cosmetice hoteliere Sense oferă o gama variată de produse profesionale, cu un design minimalist și caracteristici dezvoltate în jurul nevoii pentru o igienă personală optimă.. Cosmeticele hoteliere Sense, pe care le poți accesa cu un simplu click pe link-ul de mai sus, conțin informații utile în 4 limbi străine, utile pentru cât mai mulți clienți ai hotelului. 

Adaptarea serviciilor la reglementările autorităților 

În această privință, hotelurile s-au bucurat de o libertate mult mai mare pentru a se adapta la situația actuală, comparativ cu restaurantele și cafenelele, a căror activitate a fost sistată în totalitate.

Prin alinierea la recomandările în vigoare, privind normele sanitare și de distanțare socială din spațiile hoteliere, hotelurile pot evita penalizările sau chiar retragerea licenței de funcționare. 

Implementarea acestor măsuri de siguranță presupune, într-adevăr, costuri ce pot afecta veniturile pe timp de criză, însă raportandu-ne la situația actuală, putem spune că aceste cheltuieli descriu singurul scenariu valid de menținere a unei poziții în piață. 

Fidelizarea clienților prin promoții și reduceri de preț

Clienții sunt atrași de ofertele atractivele pe care absolut orice domeniu de business le oferă, în anumite momente-cheie ale anului: Crăciunul, vacanța de primăvară, concediul de vară samd 

Aceștia rezonează mult mai bine cu ofertele sezoniere construite în jurul promoțiilor sau reducerilor de preț, mai ales în contextul în care limitarea opțiunilor de vacanță (din cauza pandemiei) și lipsa unui buget consistent (comparativ cu alți ani) îi determină acum să mizeze pe cele mai convenabile soluții de cazare. 

Concluzii

Evenimentele din ultimul an au avut un ecou puternic în industria hotelieră, însă nevoia de menținere a poziției pe piață a determinat adaptări în timp real. Chiar dacă recomandările de mai sus se pot aplica oricând pe domeniul HoReCa, însă în pandemie, acestea capătă o și mai mare însemnătate, în contextul în care concurență acerbă determinată este acum dublată și de restricțiile impuse de autorități. 

Share5Tweet3Share
Previous Post

Politia din Dubai are cea mai rapida masina de politie din lume! Afla cele mai bizare lucruri despre masini!

Next Post

Galaxy A02 este lansat cu o baterie gigantă și un preț foarte atrăgător

Related Posts

Ghiduri

3 idei practice pentru amenajarea unei terase

24/02/2021
Ghiduri

Cum iti transformi biroul intr-un spatiu relaxant: 5 trucuri

24/02/2021
Ghiduri

Birou modern, ca in filme – 5 idei pentru un office în stil scandinav

24/02/2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Despre
  • Contact
  • Publicitate
  • Politica de confidențialitate

© 2020 Geeki

No Result
View All Result
  • Stiri IT
  • Review
  • Mobile
  • Ghiduri
  • Cum sa
  • Jocuri
  • Specificatii Telefoane

© 2020 Geeki