Reziliere contract Vodafone: Anulare contract Vodafone

Vodafone

Reziliere contract Vodafone – In comparatie cu alti operatori de telefonie mobila, Vodafone Romania are aparent o modalitate simpla de reziliere, dar e complicat sa ajungi pana la punerea in practica a rezilierii cerute. Si la Vodafone se aplica regula depunerii cererilor pentru reziliere cu cel putin 30 de zile inainte de a intra in vigoare rezilierea. Cererile se depun personal, de catre titular, si contin si motivul real al rezilierii, articulat cat mai bine si explicat. Cu alte cuvinte trebuie sa gasesti un motiv clar si intemeiat daca vrei sa ai castig de cauza cu Vodafone Romania in privinta rezilierilor.

Procedura de Anulare contract Vodafone presupune parcurgerea unor pasi simpli. Depunem cererea in showroom sau reprezentanta Vodafone in cel mai simplu scenariu. Asta inseamna ca mergem acolo, discutam cu un consultant, cerem tipizatul pentru reziliere, in completam cu ajutorul angajatului Vodafone cu date personale, date despre cont si abonamente de reziliat, lasam date de contact si primim si numar de inregistrare.

Daca nu vrem sa ne deplasam in centrele fizice Vodafone putem trimite aceeasi cerere, descarcata de pe site-ul Vodafone pe adresa de e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com sau [email protected]. Primim confirmarea de primire tot pe e-mail si suntem notificati cand a fost procesata cererea, putem sa primim si telefon sau e-mail pentru mai multe lamuriri, daca sunt neclaritati in cererea depusa.

Te-ar putea interesa si:

Andreea si scrisoarea recomandata, alte modalitati rapide de Anulare contract Vodafone

Asistentul virtual cu AI Andreea, pe care il gasim apeland numarul *222, va prelua si el cererea vocala de reziliere. La ceva timp dupa inregistrarea cererii vocale vom fi sunati de catre un reprezentant Vodafone pentru a confirma initierea procesului de Anulare contract Vodafone, asta intamplandu-se in cel mult patru zile lucratoare de la momentul plasarii cererii vocale.

Si mai simplu ca sa reziliem contractele cu Vodafone putem sa completam formularul on-line de Anulare contract Vodafone de pe site, sectiunile Personal-Asistenta-Contact. Vom primi confirmare on-line, lasam telefon si e-mail pentru contactare si am terminat, cererea e depusa pe loc.

Vodafone Romania permite si trimiterea de scrisori recomandate cu cererea de reziliere completata si semnata pe adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti, pentru cei care nu vor sa se complice cu on-line-ul. E o modalitate comoda de Anulare contract Vodafone, va dura ceva mai mult din cauza corespondentei, dar raspunsul il vom primi tot tiparit, pe adresa noastra postala.

E bine sa avem un numar de inregistrare pentru cererile de reziliere ca sa il putem folosi si atunci cand ne interesam de stadiul rezolvarii sale. Nu vom ceda presiunilor operatorului si ofertelor acestora si vom continua sa sustinem ca dorim rezilierea, oricat de bune ar fi noile oferte si oricat de multe eforturi ar face Vodafone sa ne mentina in baza de clienti.

Daca nu primim raspuns deloc sau ni se refuza cererea de reziliere pe un motiv oarecare apelam la ANP si OPC prin completarea unei plangeri, insotite de toate actele doveditoare ale comunicarilor dintre noi si Vodafone. Nu se achita facturile urmatoare pentru a nu fi acuzati ca folosim in continuare serviciile, achitam taxe de reziliere abuzive.

In scenariul in care am cumparat abonamente cu reduceri, telefoane la preturi promotionale, am avut discount de orice tip trebuie sa initiem rezilierea in afara perioadei contractuale, altfel platim tot ce inseamna reducere acordata si toate ratele ramase la telefon obligatoriu.

Chiar daca platim sau nu platim aceste sume Vodafone nu are cum sa refuze rezilierea contractelor. Taxa de justa despagubire e singura pe care Vodafone Romania o poate solicita daca vi s-au oferit servicii si produse cu reduceri de orice fel si incluse in promotii de orice fel, pe care inca nu le-ati achitat integral. Daca am luat telefoane fara reduceri si doar cu abonamente simple nu achitam niciun fel de taxe de reziliere. Pentru alte detalii putem suna si la numarul de telefon 031.1000.872.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

6 comentarii la „Reziliere contract Vodafone: Anulare contract Vodafone”

  1. cu parere de rau dar in myvodafone nu este optiune de reziliere sau denunt unilateral.la 222, minunata Andreea nu m-a directionat prin nicio optiune la denunt unilateral abonament.ar fi indicat daca tot dai sfaturi,sa nu fie aceleasi generice si CONCRET in mormanul ala de optiuni la 222 ,unde cum ajungi ,la fel pe net unde spui tu ca una doua completezi si voila! nu e nicaieri simplu ca buna ziua, pentru ca e evident nu vor sa renunti la abonament.asa ca ar ajuta pe mine si multi altii o singura metoda si clara, sa ajung.pentru ca altfel ramane singura viabila, cea din magazin.

    Răspunde
  2. Am făcut pe data de 25 06 2022 portare de la telecom la vodafone (mare prostie)cu aceleași opțiuni care le aveam naționale și internaționale nelilimitate,specificăm că peste trei zile plec în germania la muncă .cum am ajuns în germania am văzut că nu am date mobile…și în ziua de azi nu pot da un telefon nicăieri,eu lucrăm la un azil,undeva izolată la sat…mi se spune că nu sunt în rețea și că am cartelă necunoscută…sunt într-o situație disperată…am activat și romingul,dar degeaba…nu știu ce pot face..oricum robotul Andreea,nu mă redicționează nicăieri…

    Răspunde
  3. Am depus o cerere pt încetarea unui abonament când suni răspunde Andreea și nu te direcționează pt un operator vreau sal sune pe soțul mulțumesc

    Răspunde
  4. Am fost client UPS din 2012 . Automat in acesti ani sunt client VODAFONE , fara sa stiu am continuat sa accept acest serviciu TV . Acum m am mutat in alta localitate si renunt ls serv VODAFONE , dar e f ComPLicat . Nu se poate asa usor . Ce i cu magaria asta ? Anulati contractul cu anuntul clientului prin Telefon si nu ne mai puneti pe drumuri ! Paj dacs observati ca am tefonat sau nu am platit o luna serviciile ce mai vreti ? VOI DE CE NU M ATI INTREBAT ” DACA MAI VREAU LA UPC SAU VODAFONE ? SIMPLIFICATI REZILIEREA !!!

    Răspunde
  5. SIMPLIFICATI REZILIEREA! …cineva cu mai mult timp liber,o sa va dea în judecata pana la urma și sper sa va usture!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Share to...