Face ID-ul ar putea ajunge și pe Mac în următorii câțiva ani

Securitatea produselor Apple depinde de două funcții principale: Face ID și Touch ID. Însă, realitatea e că nu toate dispozitivele companiei beneficiază de Face ID. Cu toate acestea, astăzi – potrivit unui reportaj al lui Mark Gurman pentru Bloomberg – s-a anunțat că Face ID ar putea ajunge și pe Mac-uri în următorii „câțiva ani”.

Încă nu știm exact perioada în care va fi implementată această funcție dar considerând că angajații Apple nu se vor întoarce la birou decât după luna septembrie, ne putem aștepta la o întârziere destul de mare. Însă, din moment ce reportajul detaliază că Apple lucrează la asta, înseamnă că noua funcție se află deja în dezvoltare.

Apple lucrează pentru a implementa Face ID pe Mac, MacBook, iPhone SE, iPad și iPad Air

Când vine vorba de securitate, linia de produse Mac și MacBook, precum și iPhone SE, iPad și iPad Air, se bazează pe Touch ID. Acesta este motivul pentru care, astăzi, Apple intenționează să implementeze Face ID pe aceste produse.

Deși acesta oferă un sistem de securitate biometric avansat, este important de reținut că, spre deosebire de Touch ID, Face ID efectuează o cartografiere mai aprofundată și, la rândul său, servește pentru aplicații de realitate augmentată.

În urma acestei schimbări pot avea de câștigat și linia de dispozitive iPhone, întrucât Apple are putea integra pe acestea o cameră în ecran fapt ce ar însemna eliminarea bretonului, lucru care are drept consecință directă apariția unui nou design.

Apple a demonstrat, în cererile de brevet, că a luat în considerare această schimbare de ceva timp. Cu toate acestea, este o modificare de mare amploare și implică reproiectarea acestor produse, lucru care nu se are loc peste noapte.

Fie că este vorba de câțiva ani sau mai puțin, simplul fapt că Apple lucrează la această schimbare arată o îmbunătățire a tuturor produselor sale viitoare.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...