Producătorul suedez de automobile Volvo a ales simplitatea și a renunțat la sigla sa tridimensională și a introdus noul său logo corporativ, care a fost transformat într-un format bidimensional alb-negru.
Vechiul logo Volvo cu efect 3D a fost înlocuit cu o emblemă bidimensională minimalistă. Potrivit declarațiilor companiei, primele mașini Volvo de producție cu sigla actualizată sunt programate să fie lansate în 2023 .
Noul logo a fost prezentat până acum pe site-urile web și pe rețelele sociale globale ale mărcii. Volvo a abandonat designul 3D pentru o emblemă simplificată alb-negru cu un cerc cu săgeata care simbolizează scutul și sulița lui Marte. Trebuie remarcat faptul că aceasta compania folosește un logo similar din 1930.
Cea mai recentă tendință în designul logo-urilor, design minimalist
Noul logo va fi folosit pe autoturisme , camioane , autobuze și vehicule maritime. În plus, este planificat să se ofere fiecărui departament un logo într-o anumită culoare pentru a fi diferit unul de celălalt. Pe autoturismele Volvo, vechea siglă va rămâne până în 2023.
Amintiți-vă că o serie de companii auto și-au schimbat aspectul logo-urilor în ultimii ani. BMW , Nissan , Volkswagen , Renault și Kia au adoptat, de asemenea, abordarea designului minimalist și au gravitat către designul simplu în logo-urile lor. De asemenea, Volvo a susținut inițiativa altor producători de automobile de a „implementa o nouă identitate de marcă”.