Gigantul auto suedez Volvo și-a schimbat sigla

Gigantul auto suedez Volvo și-a schimbat sigla

Producătorul suedez de automobile Volvo a ales simplitatea și a renunțat la sigla sa tridimensională și a introdus noul său logo corporativ, care a fost transformat într-un format bidimensional alb-negru.

Vechiul logo Volvo cu efect 3D a fost înlocuit cu o emblemă bidimensională minimalistă. Potrivit declarațiilor companiei, primele mașini Volvo de producție cu sigla actualizată sunt programate să fie lansate în 2023 .

Noul logo a fost prezentat până acum pe site-urile web și pe rețelele sociale globale ale mărcii. Volvo a abandonat designul 3D pentru o emblemă simplificată alb-negru cu un cerc cu săgeata care simbolizează scutul și sulița lui Marte. Trebuie remarcat faptul că aceasta compania folosește un logo similar din 1930.

Gigantul auto suedez Volvo și-a schimbat sigla

Cea mai recentă tendință în designul logo-urilor, design minimalist

Noul logo va fi folosit pe autoturisme , camioane , autobuze și vehicule maritime. În plus, este planificat să se ofere fiecărui departament un logo într-o anumită culoare pentru a fi diferit unul de celălalt. Pe autoturismele Volvo, vechea siglă va rămâne până în 2023.

Amintiți-vă că o serie de companii auto și-au schimbat aspectul logo-urilor în ultimii ani. BMW , Nissan , Volkswagen , Renault și Kia au adoptat, de asemenea, abordarea designului minimalist și au gravitat către designul simplu în logo-urile lor. De asemenea, Volvo a susținut inițiativa altor producători de automobile de a „implementa o nouă identitate de marcă”.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...