AirPods Pro 2 a reușit să vândă peste 4 milioane de copii în doar o săptămână de la lansare. Performanța sa din ultimul trimestru va afecta direct vânzările totale ale Apple în segment.
În ciuda faptului că operează în doar câteva linii de produse, Apple reușește să doboare recorduri de vânzări în cel puțin una. Mai ales într-o perioadă în care concurenții pierd, vânzările companiei sunt echilibrate.
Potrivit studiului de piață, în al treilea trimestru al anului, segmentul de căști complet wireless a vândut 76,9 milioane de unități și a crescut cu 6%. Apple a vândut 23,8 milioane de AirPod-uri în total, realizând o creștere de 34%. Lansate pe 23 septembrie, căștile AirPods Pro 2 s-au vândut în peste 4 milioane de copii în doar o săptămână.

Cu excepția Apple, nici măcar numele concurenților nu poate fi citit. Cel mai apropiat concurent al său, Samsung, a vândut doar 7,4 milioane de căști. Xiaomi, pe de altă parte, a atins 3,4 milioane de vânzări, în ciuda ecosistemului.
Este cu adevărat incredibil că Apple domină segmentul cu o marjă largă. În timp ce intrarea sa timpurie în industrie a fost un factor major în acest sens, utilizarea pe scară largă a cuvântului AirPods în rândul maselor a contribuit, de asemenea, la succes.
[SURSA]