Apple începe producția de iPhone-uri în India pentru a deveni mai puțin dependentă față de China

Piața indiană de smartphone-uri este a doua cea mai mare din lume, după China, însă, din cauza venitului scăzut pe cap de locuitor al țării, 70% din telefoanele vândute sunt in-house la un cost maxim de 200 de dolari. Datorită acestui fapt, producători precum Xiaomi și Samsung domină piața locală, dar Apple dorește, de asemenea, să-și crească vânzările începând să producă iPhone 13 la nivel local din această săptămână, scăzând costurile de producție și prețul telefoanelor.

În 2020, premierul Indiei, Narendra Modi, a prezentat planul „Make in India”, care aduce stimulente companiilor pentru a-și fabrica produsele la nivel local. Datorită acestei acțiuni a administrației locale, mai multe companii au început să-și producă dispozitivele în țară, prezentând prețuri și mai competitive.

Profitând de acest lucru, Apple produce deja niște telefoane în țară, dar smartphone-urile făcute de acesta sunt doar pentru a intra pe piață. Acum, Reuters subliniază că dispozitivele din seria iPhone 13 au început să fie fabricate și ieri (11 aprilie) în India. Acesta este un plan al Apple de a-și ieftini aparatele high-end și de a-și crește vânzările locale, dar aceasta este, de asemenea, și o măsură pentru a scăpa de o parte din dependența sa față de fabricile chineze.

Apple vrea să-și reducă dependența sa față de China

În ultimii ani, Statele Unite și China duc un „război comercial”, care cauzează mai multe probleme producătorilor de electronice. Din acest motiv, mai multe companii caută alte zone pentru a-și opera fabricile, țări precum Mexic, Vietnam și India devenind opțiuni din ce în ce mai atractive pentru mărcile americane.

Deci, pe lângă faptul că este o alegere pentru a-și crește în continuare cota de piață indiană, fabricarea smartphone-urilor iPhone 13 în țară este, de asemenea, o modalitate pentru Apple de a reduce dependența de fabricile chineze.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *