Este evident că industria auto din lume se îndreaptă acum către electricitate. Toate companiile lucrează pentru reducerea treptată a motoarelor cu ardere internă și trecerea la mașini electrice. De altfel, există firme care afirmă că nu vor mai produce motoare cu ardere internă după anumite date. Cu toate acestea, spre deosebire de toate acestea, BMW a anunțat că lucrează la motoare diesel și pe benzină de nouă generație.
BMW lucrează la motoarele cu ardere internă de ultimă generație
Motoarele cu ardere internă, care sunt produse de ani de zile, nu mai sunt preferate din cauza emisiilor. Mai exact, putem spune că tendința către tehnologii mai curate și mai accesibile a început. Cu toate acestea, căutarea pasionaților de mașini pentru motoare diesel și pe benzină cu ardere internă nu pare să se încheie. În special, putem spune că interesul pentru mașini precum BMW, care poartă atât spirit cât și performanță, crește pe zi ce trece. Se pare că acest interes manifestat pentru mașinile puternice de la BMW va da roade lucrând la motoare cu ardere internă de nouă generație .
Cu o declarație, BMW a confirmat că lucrează la o nouă generație de motoare cu ardere internă. Lucrând la motoare diesel și pe benzină, BMW a intrat în detalii și a declarat că au de-a face cu motoare cu șase și opt cilindri. Indicând că vor fi necesare motoare cu ardere internă de ultimă generație pentru a reduce emisiile de CO2 în industria auto, directorul de dezvoltare BMW, Frank Weber, a declarat că lucrează la motoare de nouă generație.
Afirmând că BMW nu își va forța clienții să aleagă între motoare electrice și motoare cu ardere internă, Weber a declarat că scopul lor este de a oferi întotdeauna vehicule durabile și inovatoare, indiferent de tipul de condus.
Această abordare BMW poate părea ciudată pentru sectorul care se concentrează pe electricitate. Cu toate acestea, deși un public foarte numeros este încă interesat de motoarele cu ardere internă, este admirabil că BMW lucrează în ambele domenii.