În octombrie anul trecut, Apple a anunțat oficial a 3-a generație de AirPods, după multe scurgeri și zvonuri. Sunt cele mai noi căști ale companiei care urmează calea -poate- cele mai populare căști din ultimii ani, dar după cum arată totul, vânzările lor nu se ridică la nivelul așteptărilor companiei.
Acest lucru este transmis acum de celebrul analist și expert Apple, Ming-Chi Kuo, care spune că AirPods 3 fac parte dintr-o „strategie de segmentare a produselor esuate pentru Apple”. Cererea pentru cele mai recente căști Apple pare să fie mult mai slabă decât cererea pentru AirPods 2 și, în consecință, Apple pare să fi redus comenzile de la furnizorii săi cu 30% .
Aceste informatii, după cum spune Kuo, sunt pentru trimestrul 2 și 3 din 2022, din aprilie până în septembrie aproximativ. De altfel, se pare că Apple va retrage imediat AirPods Pro, de îndată ce va anunța AirPods Pro 2, cândva în a 2-a jumătate a anului 2022, pentru a evita „repetarea aceleiași greșeli”.
AirPods 3 orders for 2-3Q22 have been cut by 30%+. Due to the failed product segmentation strategy, demand for AirPods 3 is significantly weaker than for AirPods 2. AirPods Pro may get discontinued after Apple launches AirPods Pro 2 in 2H22 to avoid repeating the same mistake.
— 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) April 5, 2022
AirPods 2 a rămas pe rafturile magazinelor în timpul lansării AirPods 3 și probabil a jucat un rol uriaș în vânzările noilor căști, deoarece AirPod-urile de a doua generație sunt mult mai ieftine.