Chromebookurile vor avea funcție de hibernare

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

Încetul cu încetul, de la lansarea sa, Chromebookurile au știut cum să câștige o parte tot mai mare de utilizatori. Marele succes a fost, la vremea respectivă, direcționarea în special (deși nu exclusiv) către sectorul educației, un domeniu în care prețul lor, deosebit de accesibil, adăugat orientării lor de a lucra în cloud, le face o opțiune excelentă în acest sens.

Ele sunt, de asemenea, foarte practice în mediile de mobilitate, în care a avea un laptop ușor, cu suficientă autonomie, sunt factori cheie. Astfel, din acest punct de vedere, Google pare să intenționeze consolidarea în continuare eficiența Chromebookului, deoarece, după cum putem citi pe 9to5Google, Google lucrează pentru a adăuga la Chromebook un mod de hibernare, care ar permite să se extindă mai mult autonomia deja oferită.

În prezent, Chromebookul are o funcție de suspendare, similară cu cea pe care o putem găsi pe Windows și că atunci când este activată ea dezactivează toate componentele sistemului, cu excepția RAM-ului, în care sunt menținute toate elementele care au fost încărcate atunci când au fost suspendate. În acest fel, atunci când Chromebookul iese din modul de repaus, reluarea activității este practic instantanee, deoarece totul rămâne exact în starea în care a fost inițial.

Hibernarea, pe de altă parte, reduce și mai mult consumul, deoarece conținutul memoriei RAM este stocat în hard disk, SSD etc. În acest fel, consumul de energie care presupune, în modul suspendat, menținerea ramului activ, astfel încât conținutul său să nu fie pierdut sau eliminat. Când vă „activați” Chromebookul din hibernare, conținutul care a fost făcut obiectul unui dumping pe suportul principal de stocare al sistemului este reîncărcat în memorie și, după ce faceți acest lucru, activitatea în modul normal se reia.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.