Una dintre cele mai mari comodități pe care tehnologia în curs de dezvoltare le-a adăugat în viața noastră: cumpărăturile pe internet. Putem comanda produse vândute pe mii de platforme de comerț electronic la adresa noastră de acasă cu un singur clic folosind un card. Cu toate acestea, cumpărăturile online nu sunt doar ușoare, aduc cu sine si multe riscuri.
Cazul „a venit altceva în locul produsului pe care l-a comandat”, care se vede frecvent la noi, s-a întâmplat de această dată în străinătate. Un cetățean pe nume Daniel Carroll, care locuiește în Marea Britanie, este cel care si-a luat o teapa de 1.049 de lire sterline. Acesta a comandat online iPhone 13 Pro Max. Totuși, în locul smartphone-ului pe care l-a cumpărat, a primit produse care nu meritau banii pe care i-a plătit.
Hârtia igienică si ciocolata în locul unui iPhone 13 Pro Max
Daniel Carroll a vorbit despre evenimentul său nefericit pe rețelele de socializare. După ce a comandat telefonul, a spus că livrarea a întârziat două săptămâni. Decizând să meargă după iPhone 13 Pro Max, pe care l-a cumpărat în cele din urmă cu 1.049 de lire sterline, Carroll a mers la depozitul de livrare DHL Warehouse din West Yorkshire, Anglia.
Daniel Carroll, care a primit marfa din depozit si a fost dezamăgit când a deschis cutia. În timp ce astepta un iPhone 13 Pro Max cu mare entuziasm, din cutie au ieșit două ciocolate cu lapte și hârtie igienică uzată. Spunând că a comandat telefonul pe site-ul Apple pe 2 decembrie și că cea mai devreme zi de livrare a fost 17 decembrie, Carroll a declarat că livrarea a fost întreruptă în mod constant.
Daniel Carroll a declarat că pachetul a fost întârziat de multe ori de către compania de transport maritim DHL. În cele din urmă, nefericitul, care a ales varianta ridicării din depozit, și-a împărtășit experiențele după ce a primit produsul astfel:
Când am ajuns acasă, mi-am dat seama că cutia a fost manipulată, deoarece banda era destul de slăbită. Totuși, am deschis cutia pentru că simțeam ceva greutate. Înăuntru era hârtie igienică industrială ieftină, care mirosea urât, și două ciocolate cu lapte, Oreo.
Declarând că a încercat să contacteze DHL în acest timp, Carroll a adăugat că nu a putut primi un răspuns la apelurile sau mesajele sale. El a mai declarat că nu are altceva decât actualizări automate de urmărire a expedițiilor. Pe de altă parte, purtătorul de cuvânt al companiei de marfă a anunțat că investighează incidentul și comunică cu expeditorul. Soarta telefonului lui Daniel Carroll este necunoscută.