De la lansarea sa la sfârșitul anului 2018, Epic Games a crescut departe de a fi neglijabil. Ce-i drept, editorul Fortnite nu este pregătit să ajungă din urmă rivalul său Steam, dar acum este foarte bine instalat în peisajul jocurilor video. Acest succes se datorează în principal unui puternic argument de marketing. De la înființare, platforma a oferit într-adevăr un joc gratuit pe săptămână și chiar unul pe zi pentru sezonul de vacanță.
Costul acestei strategii ar putea părea la prima vedere astronomic. Astfel, conform cifrelor din The Verge, s-au oferit deja peste 749 de milioane de exemplare digitale de la lansarea acestei operațiuni și, prin referire la prețuri, costul teoretic ar fi, așadar, de 17,5 miliarde de dolari!
Cu toate acestea, Epic nu a cheltuit niciodată o astfel de sumă. Ca parte a procesului între el și Apple, compania a trebuit să furnizeze anumite informații. Se pare că compania a cheltuit doar 330 de milioane de dolari în aceste operațiuni în 2020. Această diferență a fost explicată de șeful Epic Games într-un fir postat pe Twitter pe 10 aprilie: „ Cadourile noastre sunt negociate cu dezvoltatorii și le plătim o sumă convenită ”. În mod clar, suma cheltuită nu depinde deloc de numărul de descărcări.
Oricum ar fi, sumele alocate rămân semnificative, dar managerul este departe de a regreta alegerea sa. El explică: „ Magazinul Epic Games s-a dovedit a fi un succes fantastic. Am ajuns la jucători cu jocuri grozave și este o investiție de succes pentru a dezvolta afacerea ”.
În detaliu, compania se mândrește cu o creștere rapidă și cu peste 700 de milioane de vânzări realizate în magazinul său.