Fiecare influencer de pe Instagram dorește să aibă cât mai multe like-uri și cât mai mulți urmăritori. Însă, la fel de important ca aceste două lucruri, este să-ți menții fanii interesați de conținutul tău și să nu te abandoneze. Deci, cum ai putea să vezi cine ți-a dat unfollow pe Instagram?
Platforma nu oferă nicio funcție oficială prin care să vezi asta. Pur și simplu observi cum numărul de urmăritori scade și atât.
Însă nu trebuie să te îngrijorezi. Pentru asta există aplicații care să-ți spună totul. Acestea funcționează precum niște agenți care supraveghează fiecare persoană ce ți-a dat follow și unfollow, fapt prin care poți realiza rapid ce fel de postări prind bine la public și care nu.
Problema acestor aplicații
În timp ce aceste aplicații reprezintă cea mai ușoară modalitate prin care să-ți monitorizezi fanii de pe Instagram, ele au un singur dezavantaj. API-ul rețelei restricționează ceea ce poți face.
De exemplu, prin intermediul unei astfel de aplicații, poți vedea cine nu te mai urmărește din momentul în care ai instalat-o, nu și din trecut. Ea monitorizează tot ce se petrece din acel moment. Dacă ai pierdut followeri înainte de asta, atunci nu vei putea să vezi care au fost.
Aplicațiile de acest gen nu sunt autorizate de Instagram iar asta înseamnă că securitatea contului tău poate fi în pericol. Oferi o portiță deschisă celor care au dezvoltat-o iar datele tale pot fi prelucrate fără voia ta. Noi îți vom recomanda mai jos unele dintre cele mai bune variante, dar asta nu înseamnă că în viitor vor face fapte nelegiuite.
Followmeter (Android, iOS): Cea mai ușoară de folosit
Am testat o varietate de aplicații pentru a vedea cine mi-a dat unfollow iar Followmeter este preferatul meu. Totul se face super ușor, interfața e simplă iar totul e gratis.
Reports+ (Android, iOS): Sigură dar lentă
Reports+ se mișcă mai încet decât Followmeter, doar că această aplicație este mai securizată datorită faptului că stochează totul în memoria telefonului și nu trimite informații mai departe.
Nu fi obsedat de numere
Este foarte ușor să rămâi blocat în statistice. Mai ales dacă este vorba de o rețea așa cunoscută. Este bine să bagi de seamă, analizând numerele, ce merge la public și ce nu. Doar că uneori, trebuie să mai ridici privirea din ele pentru a nu te lăsa influențat pozitiv sau negativ. Dacă nu ești atent, poți fi purtat prin bucurie și tristețe ca într-un carusel.