AcasăŞtiriDe acum, conferințele de pe Microsoft...

De acum, conferințele de pe Microsoft Teams vor suporta 20,000 de participanți

-

Dată fiind situația cu pandemia, din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți să își facă treaba de acasă. Din acest punct de vedere, Microsoft Teams vine în ajutor pentru a facilita tranziția prin creșterea numărului maxim de participanți într-o conferință la 20,000.

- Publicitate- Oferte Apple Plug

Ce aduce nou această schimbare?

Noua limită (ce a fost împărtășită pe blogul Microsoft 365) pare a fi una extrem de folositoare, întrucât limita maximă de persoane participante poate ajunge la 20,000 într-o singură conferință. Desigur, e greu să gestionezi o așa întâlnire de mare întindere fiindcă numărul de persoane participante este uriaș iar unele țări chiar dețin această întindere în ceea ce privește populația. Drept răspuns pentru dificultatea ridicată pe care o reprezintă „gestionarea”, Microsoft a introdus o mică limită astfel încât, într-un meeting interactiv, să poată participa inițial 1,000 de persoane. În cazul în care cifra este depășită, se va trece automat pe modul view-only.

- Publicitate-

Actualizarea va permite companiilor să-și personalizeze conferințele prin faptul că ceea ce se află în spatele persoanei care discută să fie înlocuit cu o imagine aleasă în conformitate cu preferința pe care o are participantul în cauză.

Teams 20000 Background

Ca o companie să beneficieze de acest update, trebuie să aplice pentru pachetul „Advanced Communcations” care va fi disponbil la jumătatea lunii august a acestui an.

Postarea de pe blog relevă și existența unor noi pachete pentru Teams Calling, un sistem de telefonie în cloud. Team Calling dorește să ușureze modul în care sunt efectuate apelurile și, de altfel, să ușureze conversațiile ținute în acest mod. Desigur, va fi integrat în Microsoft Team, astfel încât să poți gestiona atât apelurile cât și conferințele de pe același dispozitiv.

Compania Microsoft se străduiește din greu să ușureze cât mai mult modul prin care companiile comunică cu angajații. Iar după cum se pare, a reușit deoarece nivelul cererii pentru utilizarea platformei a crescut considerabil în doar câteva luni.

- Publicitate-
Marian Mărian
Marian Mărian
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Trending

Articole Similare