De acum, Instagram permite ștergerea comentariilor în masă

De-a lungul timpului, Instagram a introdus o serie de modalități folositoare împotriva atacurilor online. Însă, de această dată, vine cu o funcție foarte utiliă, și anume, cea prin intermediul cărei comentariile pot fi șterse în masă. De altfel, vine la pachet și cu posibilitatea de a evidenția un comentariu, cât și de a controla etichetele.

Bullying-ul online este o problemă serioasă, în special pe social media, unde tinerii își petrec cea mai mare parte din timp. Cu toate acestea, Instagram încearcă să combată acest fenomen online.

Instagram vine cu funcții utile pentru combaterea atacurilor online

În cea de-a cincea ediție a Community Standards Enforcement report, Instagram a anunțat o serie de caracteristici noi, concepute pentru a ajuta utilizatorii să lupte împotriva atacurilor online.

Prima funcție nouă permite gestionarea interacțiunilor nedorite. Știm că și până acum se puteau șterge comentariile, însă, de această dată, acțiunea poate fi efectuată asupra unui număr de până la 25 comentarii. De asemenea, poți bloca sau restricționa mai multe conturi.

În plus, poți evidenția comentariile pozitive și să le fixezi în partea de sus a secțiunii. Iar nu în ultimul rând, ai posibilitatea de a alege persoanele care te pot eticheta și menționa.

Toate acestea sunt funcții utile pe care Instagram le pune la dispoziție persoanelor ce au nevoie de ajutor în combaterea cyberbullyingului și nu numai. De mulți ani, rețelele de socializare au devenit un loc vulnerabil, însă, cu trecerea timpului, se pare că mediul digital se schimbă în mai bine.

Chiar dacă majoritatea platformelor de socializare oferă soluții la aceste probleme, lucrurile pot scăpa de sub control foarte rapid, efectele fiind chiar iremediabile. În acest caz, poate fi necesară luarea de măsuri suplimentare pentru a împiedica însăși hărțuirea.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...