Stiri IT

Facebook Messenger are un nou design

Apelurile video și mesageria instant nu au fost niciodată mai importante ca acum, in timpul pandemiei. În timp ce oamenii erau izolați fizic, aplicații precum Messenger erau un mod de a rămâne în contact cu prietenii și rudele.

Facebook s-a adaptat foarte bine la aceste noi utilizări. De exemplu, rețeaua socială a lansat Camere sau Saloane, o funcție care permite videoconferințe cu 50 de participanți. Facebook oferă, de asemenea, o funcție care permite utilizatorilor Messenger să vizioneze videoclipuri împreună, chiar dacă sunt separați fizic.

În esență, pentru Facebook, Messenger nu mai este doar un mijloc de comunicare cu prietenii de pe rețeaua socială. Acesta este un loc în care poți face activități de la distanță cu oamenii la care ții.

Și pentru a marca această tranziție, Messenger își schimbă sigla și primește un nou design. Spuneți adio siglei albastre a aplicației Messenger. Noul logo este mai colorat și se apropie de limbajul vizual al logo-ului Instagram. Iar culorile utilizate implicit la conversațiile din aplicație corespund acestei noi sigle.

Dar asta nu este tot. Facebook Messenger oferă, de asemenea, teme noi pentru a personaliza aspectul conversațiilor și reacțiile personalizabile. Și în curând, veți putea, de asemenea, să trimiteți autocolante create din selfie-urile dvs., precum și mesaje efemere datorită unui nou mod numit „Vanish mode”.

Actualizarea Messenger

„Viitorul mesajelor este acum”

Anul acesta, au avut loc schimbări majore în aplicația Messenger. Și Facebook vrea să marcheze acest lucru cu o actualizare a identității vizuale.

„Viitorul mesageriei este acum: noul nostru logo reflectă o schimbare în viitorul mesageriei, un mod mai dinamic, distractiv și integrat de a rămâne conectat cu oamenii de care sunteți aproape. Sperăm să vă placă la fel de mult ca și noua ”, scrie Stan Chudnovsky, vicepreședintele responsabil pentru Messenger.

Mesageria a fost întotdeauna importantă pentru Facebook. Acesta este motivul pentru care compania a dorit să facă din Messenger o platformă completă și a cheltuit miliarde de dolari pentru a achiziționa WhatsApp acum câțiva ani.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *