Sistemul de plată pentru produse și servicii Facebook Pay își va schimba numele și se va numi în curând Meta Pay. Cel care a dezvăluit informația a fost șeful sectorului fintech al companiei, Stephane Kasriel, într-o postare făcută pe Medium.
Pe lângă această schimbare, extinderea în alte țări a programului Meta Pay a fost oprită, pentru ca compania să îmbunătățească instrumentul și să îl aplice la noi tehnologii.
„Ne concentrăm pe îmbunătățirea experiențelor de plată pe care le-am asigurat deja cu Facebook Pay, unde am observat o bună adopție. Și, odată cu aceasta, vom continua să punem accentul pe calitate în țările în care suntem deja poziționați, mai degrabă decât să ne extindem în noi teritorii în acest moment”, spune el.
Tranziție
Ideea se înscrie în strategia de rebranding a companiei de când aceasta a început să parieze mai multe fise pe metavers și să separe „Facebook enterprise” de „rețeaua socială Facebook”. În octombrie 2021, compania a oficializat schimbarea numelui în Meta și a început rapid să folosească acest nume la sediu și pe rețelele de socializare.
Treptat, produsele de realitate virtuală din linia Oculus și chiar aplicațiile au început să câștige marca – chiar și angajații sunt numiți acum „metamorfoze”.