Fostul CEO de la Google, Eric Schmidt, a declarat că este sceptic față de metavers, spunând că există confuzie cu privire la conceptul de metavers și ce înseamnă acesta pentru oameni.
Eric Schmidt, care a avut 10 ani de experiență de CEO la Google până în 2011, a declarat că, deși compania Meta s-a concentrat pe sectorul metaversului, oamenii încă nu au o definiție clară a acestui concept și că este sceptic cu privire la adoptarea acestei tehnologii
Vorbind la un eveniment din Colorado, CEO-ul a declarat că nu crede că Meta, cunoscută anterior ca Facebook, va fi compania care va modela metaversul și a spus:
„Nu există niciun acord cu privire la ce este metavers, chiar dacă o companie și-a schimbat numele în așteptarea identificării acestuia”.
Terenuri și investiții în Metaverse
Companiile și țările investesc deja masiv în metavers, o tehnologie asociată cu tehnologiile VR (Realitate Virtuală) și AR (Realitate Augmentată) și aplicațiile care le folosesc. Coreea de Sud, care vede metaverse ca o tehnologie cheie pentru viitor, va aloca 177 de milioane de dolari direct platformelor metaverse cu ideea de a lansa companii naționale interesate de tehnologie.
Vorbind despre imobiliare din metavers, fostul CEO a mai spus ca nu cumpara terenuri in metavers si ca nu este ingrijorat pentru acest lucru.