Glass Onion: Ce este acest nou film de pe Netflix care face haz de Elon Musk?

Glass Onion: Ce este acest nou film Netflix care face haz de Elon Musk?

Pe 23 decembrie, Netflix va lansa Glass Onion: o poveste pe muchie de cuțit care va fi cu siguranță un mare succes. Thrillerul, de la regizorul Rian Johnson, este continuarea filmului din 2019, Knives at Gunpoint, pe platforma de streaming. Acest nou episod prezintă o distribuție impresionantă de vedete cunoscute, printre care Daniel Craig, Edward Norton și Kate Hudson.

După lansarea trailerului, norocoșii au avut ocazia să vadă prima proiecție a filmului Glass Onion la Festivalul de Film de la Toronto, în septembrie anul trecut. Mulți dintre cei care l-au văzut s-au întrebat dacă Elon Musk a fost una dintre sursele de inspirație pentru vreunul dintre personaje.

În timp ce Benedict White, alias Daniel Craig, investighează o crimă misterioasă pe o insulă grecească privată deținută de miliardarul din domeniul tehnologiei Miles Bron, el întâlnește un personaj curios interpretat de Edward Norton.

Potrivit Mashable, Bron este „un miliardar nesuferit” al cărui personaj este o satiră comică a lui Elon Musk. Un geniu de sine stătător, lui Bron îi place să joace jocuri provocatoare cu prietenii săi, pe care îi numește cu drag „scandalagii”. Odată a organizat chiar și o petrecere cu o crimă misterioasă despre care încă mai vorbesc până în ziua de azi.

La rândul său, Vanity Fair îl numește pe Miles Brown „un amestec de Elon Musk, Steve Jobs și alții”. Întrebat despre acest lucru, Edward Norton a răspuns: „Dacă vedeți vreo asemănare, probabil că nu este o coincidență”. El a adăugat: „Dar cred, de asemenea, că personajul Miles este ca acel cântec al lui Carly Simon care spune „ești atât de pretențios, încât probabil crezi că acest cântec este despre tine”, și cred că mulți (miliardari din domeniul tehnologiei) vor crede că este vorba despre ei. Și asta este în regulă.

În ceea ce-l privește pe Rian Johnson, acesta preferă să stea în spate. Pentru el, acest personaj nu este inspirat de o singură figură „pentru că nu este atât de relevant să râzi de o persoană anume”. Dar el a explicat că filmul este despre „relația noastră ca societate” cu acei miliardari pe care ne place să-i urâm pentru că ne dorim ca ei să inventeze produse cu adevărat utile.

În ceea ce vă privește, veți urmări acest nou film pe Netflix? Spuneți-ne în comentarii.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...