Miercuri (11), Google a anunțat că adaugă o nouă paletă de tonuri de piele la toate produsele sale. În parteneriat cu profesorul și sociologul de la Harvard, Dr. Ellis Monk, a fost dezvoltată o nouă schemă de culori în 10 tonuri, concepută pentru a fi „mai cuprinzătoare pentru spectrul de tonuri de piele pe care îl vedem în societatea noastră”.
Dr. Monk studiază de peste 10 ani modul în care nuanța pielii și colorismul afectează viața oamenilor și subliniază faptul că eterogenitatea diviziunilor etnice și rasiale este motivul pentru care multe persoane se simt subreprezentate.
Potrivit Google, scara Monk va ajuta industria tehnologică să înțeleagă mai bine reprezentarea în imagini, permițându-i să construiască seturi de date mai incluzive pentru a antrena și evalua modelele de inteligență artificială pentru echitate, ceea ce va duce la caracteristici și produse care funcționează mai bine pentru toată lumea.
Paleta va fi utilizată pentru a îmbunătăți reprezentativitatea în Google Search printr-un filtru care va rafina rezultatele în tonul dorit. Cu toate acestea, pentru a îmbunătăți experiența, va fi necesară etichetarea conținutului online.
Astfel, în lunile următoare, Google va lansa o modalitate prin care mărcile, creatorii și editorii își vor putea „eticheta” conținutul prin atribuirea de detalii precum tonul pielii, culoarea părului și textura. Această caracteristică va permite motoarelor de căutare și altor platforme să găsească mai ușor conținutul.
De asemenea, scara va fi utilizată pentru a îmbunătăți Google Photos’ Real Tone, cu un nou set de filtre care vor fi lansate în aplicația pentru Android, iOS și web în următoarele săptămâni.