Huawei Mobile Services își extinde ecosistemul

By
Marian Ciobanu
Redactor-șef
Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce...

Huawei a anunțat că a ajuns la o nouă etapă în dezvoltarea sa odată cu extinderea ecosistemului său Huawei Mobile Services (HMS).

Iată câteva cifre despre creșterea ecosistemului HMS pe parcursul anului:

• AppGallery are acum peste 580 de milioane de utilizatori activi lunari (MAU) la nivel mondial – o creștere cu 16% față de T3 2020; Utilizatorii activi lunar Quick Apps depășesc acum 160 de milioane.
• Numărul de aplicații care pot fi descărcate din AppGallery pe smartphone-urile HMS a crescut cu 147% de la an la an.
• Peste 220.000 de aplicații sunt integrate cu HMS Core la nivel mondial; o creștere de 120% față de T3 2020.
• AppGallery a înregistrat peste 432 de miliarde de distribuții de aplicații în 2021, în creștere cu 12,5% față de 2020 și cu 96% față de 2019. În afara Chinei, calitatea distribuției este o creștere semnificativă de la an la an de 56% .
• Dezvoltatorii înregistrați care lucrează cu HMS la nivel mondial au crescut cu 200% din al treilea trimestru din 2020, ajungând la 6 milioane.
• Serviciile mobile Huawei acoperă 8 centre regionale de bază și 15 centre de date care deservesc peste 170 de țări/regiuni din întreaga lume.
• Huawei ID, portalul de conectare complet securizat la toate serviciile Huawei, inclusiv AppGallery, Huawei Health și Huawei Cloud, are acum peste 400 de milioane de utilizatori activi lunar. Huawei ID asigură că datele personale ale utilizatorilor sunt complet protejate, indiferent dacă descarcă aplicații, gestionează mai multe dispozitive, fac copii de rezervă ale datelor și multe altele.
• Petal Search, motorul de căutare proprietar al Huawei Mobile Services, are acum o caracteristică care permite utilizatorilor să consume informații bazate pe text, viziune și voce, conectând peste 3.000 de parteneri din ecosistemul nostru.
• Petal Search oferă în prezent o acoperire completă cu informații despre evenimentele de fotbal, de la informații despre echipe și turnee până la funcții care permit fanilor să voteze pentru echipa lor și o serie de statistici pentru a spori plăcerea utilizatorilor.
• Cu utilizatorii activi lunar care depășesc 40 de milioane, Petal Maps, popularul instrument de navigare, a anunțat noi actualizări, inclusiv navigarea AR pentru pietoni, partajarea locației în timp real și un sistem de creștere a utilizatorilor care creează o experiență de cartografiere mai captivantă și mai realistă pentru utilizatori .
• Huawei Assistant a ajuns la peste 260 de milioane de utilizatori lunari activi până în septembrie anul acesta, oferind utilizatorilor servicii convenabile legate de Cardurile SmartCare, precum și servicii pentru diferite scenarii, inclusiv servicii de călătorie, cumpărături și servicii financiare.
• Servicii de căutare la nivel global pentru 310 milioane de utilizatori prin Huawei AI Search, oferindu-le informații locale, de rețea și globale în peste 170 de țări și regiuni.

Huawei Ads câștigă, de asemenea, amploare

O parte specială a ecosistemului de servicii mobile al Huawei, care va avea o creștere semnificativă în 2022, este Huawei Ads, platforma comercială pentru dispozitivele Huawei care permite dezvoltatorilor și agenților de publicitate să vizeze peste 730 de milioane de utilizatori ai dispozitivelor Huawei. Compania lucrează îndeaproape cu partenerii săi pentru a-i ajuta să-și monetizeze aplicațiile și să ofere promoții care încurajează o implicare mai mare în aplicație.

Printre realizările Huawei Ads:

• Creșterea agenților de publicitate a crescut de 9 ori din 2020, ajungând la peste 2000 de agenți de publicitate din peste 200 de industrii de publicitate.
• Creșterea editorilor s-a dublat de patru ori în aceeași perioadă, până la un total de peste 360.000
• Se primesc 4 miliarde de solicitări de anunțuri în fiecare zi și se preconizează că acest număr va crește cu 400% în 2023
• 49.000 de aplicații sunt integrate cu Ads Kits la nivel mondial.
• 40% din traficul total al reclamelor HUAWEI provine din Europa

În Europa, viziunea de afaceri a Huawei pentru Huawei Mobile Services (HMS) este o combinație de dispozitive inovatoare și un ecosistem colaborativ. Acest lucru este bine ilustrat în recenta lansare pe piață a seriei de smartphone-uri Mate 50 Pro și Nova 10, care se bazează pe multitudinea de servicii suportate de ecosistemul HMS. În plus, Huawei Health, care deservește deja peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume, folosește instrumente de sincronizare pentru a partaja datele de antrenament cu diverse aplicații de fitness disponibile din AppGallery.

Huawei Health are 97 de milioane de utilizatori activi lunar (creștere cu 17% pe an), dintre care 13 milioane (cu 20% pe an) îl folosesc pentru a-și urmări activitățile sportive, 16 milioane (cu 17% pe an de an) își analizează somnul și 26 milioane ( cu 17% de la an la an) îl folosesc pentru a urmări indicatorii cheie de sănătate.

Creșterea HMS reflectă, de asemenea, creșterea companiei în ultimul an. Marca Huawei, evaluată în prezent la 71,2 miliarde de dolari, a înregistrat o creștere globală de peste 28% de la an la an. Aceasta ridică Huawei pe locul nouă în clasamentul BrandFinance Global 500. Compania a investit 17,5 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare, ceea ce îi conferă primul loc în ceea ce privește cererile de brevet și o face cel mai bun solicitant de brevet din Europa în 2019 și 2020.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor-șef
Urmăriți:
Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.