În prima sa zi ca deținător al Twitter, Elon Musk concediază directorii de top ai platformei

În dimineața zilei de joi (27), miliardarul Elon Musk a anunțat pe Twitter că a cumpărat platforma. Încă din prima zi ca proprietar, Musk nu a pierdut timpul și a început să pună în aplicare planul său de reducere a angajaților. Noul CEO al Twitter a decis să concedieze directorii de top ai companiei după ce a plătit aproximativ 44 de miliarde de dolari pentru achiziție.

Potrivit Deadline, directorii sunt: CEO-ul Twitter, Parag Agrawal, directorul financiar Ned Segal și șeful departamentului de politică juridică, încredere și siguranță, Vijaya Gadde.

Merită menționat faptul că directorii rețelei de socializare începuseră deja o bătălie juridică împotriva lui Musk după ce acesta a făcut o ofertă de cumpărare a platformei, dar ulterior a dat înapoi susținând că lipsesc informații esențiale despre platformă, inclusiv numărul real de utilizatori.

Totuși, aceste modificări nu au venit din senin, deoarece, înainte de a confirma achiziția, Musk a criticat public conducerea platformei pentru alegerile și direcția în ceea ce privește moderarea conținutului. Săptămâna trecută, el a anunțat chiar că intenționează să își concedieze majoritatea propriilor angajați.

„Motivul pentru care am cumpărat Twitter este că eu consider că este important pentru viitorul civilizației să existe o „comunitate digitală” în care o gamă largă de convingeri pot fi dezbătute într-un mod sănătos și non-violent. În prezent, există un mare pericol ca social media să se împartă în extrema stângă și extrema dreaptă, generând mai multă ură și divizând societatea noastră”, a dezvăluit Musk într-o postare.

Primele zile ale lui Elon Musk în calitate de proprietar al Twitter

Pe lângă concedierea directorilor executivi de top de la Twitter, săptămâna aceasta, noul CEO a sosit la sediul companiei cu o chiuvetă și și-a actualizat descrierea pe platformă în „Chief Twit”.

Acesta a mai dezvăluit: „Twitter nu poate fi, în mod evident, un loc în care se poate spune orice fără consecințe. Pe lângă faptul că respectăm legile în vigoare, platforma noastră trebuie să fie primitoare pentru toată lumea, în care să îți poți alege experiența în funcție de preferințe, la fel cum îți alegi jocurile sau filmele.”

„Cred, de asemenea, că publicitatea, atunci când este făcută în mod corect, poate să distreze și să informeze; îți poate arăta un produs, un serviciu sau un tratament medical despre care nu știai că există, dar care poate fi util. Pentru ca acest lucru să fie adevărat, este esențial ca Twitter să afișeze anunțuri relevante în funcție de nevoile fiecăruia. Anunțurile cu relevanță redusă sunt spam, dar anunțurile cu relevanță ridicată sunt conținut”, a reiterat directorul general.

„În esență, Twitter aspiră să fie cea mai respectată platformă de publicitate din lume, care îți consolidează brandul și îți ajută afacerea să crească. Tuturor partenerilor noștri, le mulțumim foarte mult. Haideți să construim ceva extraordinar împreună”, a adăugat el.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și...

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *