În sfârșit, Fortnite a fost introdus pe Google Play Store

Exact! După mai bine de un an în care Fortnite pentru Android a fost disponibil pentru descărcare numai din surse externe, acum este oficial, jocul se află pe Google Play Store. Compania Epic Games l-a făcut recent valabil pentru a fi instalat, marcând cu grație lupta care părea interminabilă.

În luna martie a anului 2018, developerii au considerat că jocul nu merită să fie publicat pe store-ul de aplicații al celor de la Google datorită comisioanelor pe care acest le percepe – mai precis, este vorba de un procentaj de 30% care se aplică în absolut toate microtranzacțiile. Cu toate acestea, firma Epic nu a adoptat aceeași practică și în cazul AppStore.

Datorită faptului că Fortnite se bazează foarte mult pe iteme, compania ar trebui să câștige sume exorbitante de bani, iar împărțirea acesteia într-un procent atât de mare cu Google este oarecum inacceptabilă. Dar având în vedere că expunerea către utilizatori este mult mai mare, această pierdere este acoperită, poate chiar și depășită.

Însă, știrea de față nu pare a fi una pozitivă pentru toată lumea. Telefoanele mai puțin performante nu se pot bucura de acest joc fiindcă platforma detectează automat modelul de telefon și interzice oarecum instalarea acestuia. Dacă ești de părere că s-a comis o greșeală, Fortnite poate fi descărcat în continuare de pe site-ul producătorului fără probleme.

Potrivit celor de la Epic Games, Google face oarecum ca viața programatorilor să fie mai grea, îndepărtându-i datorită pop-up-urile legate de securitate, a compatibilității care trebuie să fie îndeplinită cu succes și a ratingurilor ce pot duce în eroare de foarte multe ori userii.

Înainte de această schimbare, jocul putea fi instalat pe dispozitivele cu Android doar descărcând APK-ul de pe website-ul oficial. Ce părere ai despre această știre? Îți așteptăm părerea în comentarii!

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...