Începând cu 25 octombrie, Apple va plasa mai multe reclame în App Store

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

Începând de mâine, 25 octombrie, Apple va începe să afișeze mai multe reclame în App Store. Aceste reclame vor fi similare cu cele afișate în prezent și vor fi sugestii făcute de dezvoltatorii care își sponsorizează aplicațiile.

Anunțurile vor apărea în fila „Today” și în secțiunea „You Might Also Like”, care conține aplicații selectate pentru fiecare utilizator în funcție de istoricul și preferințele acestuia.

„Cu o reclamă în fila Today, aplicația dvs. poate apărea în mod proeminent pe prima pagină a App Store – fiind unul dintre primele conținuturi pe care utilizatorii le văd atunci când încep să viziteze App Store”, este menționat pe o pagină de pe site-ul web al Apple despre plasarea reclamelor în App Store.

În trecut, Apple a plasat reclame în bara internă a motorului de căutare, iar începând de mâine, reclamele vor fi afișate în patru zone diferite ale librăriei de aplicații.

Mark Gurman a declarat că reclamele vor juca un rol din ce în ce mai important în modelul de afaceri al Apple, care își propune chiar să obțină 10 miliarde de dolari anual din reclame și conținut publicitar. Mai mult, luna aceasta s-a discutat despre posibilitatea ca reclamele să fie incluse în Apple TV+. De asemenea, se anticipează că Apple va încerca să includă reclame în propriile aplicații, cum ar fi Safari și Apple Maps.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.