Instagram oferă acum suport pentru avatare 3D

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

Funcția de avatare 3D se răspândește din ce în ce mai mult pe platformele de social media. Astfel, Meta, pentru a nu rămâne în urmă, și-a anunțat noua inițiativă care va duce conceptul de metaverse la un click mai aproape. În consecință, avatarele 3D vor fi acum disponibile pe scară largă pe Facebook și Instagram.

Meta a adus recent posibilitatea de a adăuga Avatar pe Instagram. Funcția Avatar 3D va fi disponibilă mai întâi pentru utilizatorii din SUA, Canada și Mexic. Caracteristica, care este de așteptat să vină și în alte țări, va dura până se va răspândi. Utilizatorii vor putea folosi Avatare 3D ca stickere și imagini de profil.

Compania a anunțat, de asemenea, că adaugă noi distincții de culoare a pielii pentru aceste avatare. Pe tot parcursul anului 2022, Meta va continua să adauge opțiuni pentru ochi, nas, barbă și coafură, îmbrăcăminte și tip de corp la aceste noi avatare. Dacă doriți să vă creați propriul avatar prin Instagram, va trebui să intrați la Setări > Cont > Avatare.

Ceo-ul Meta, Mark Zuckerberg, a anunțat anul trecut noul nume al companiei, și anume „Meta”. Odată cu schimbarea numelui, compania și-a schimbat și viziunea. În consecință, compania pune acum conceptul de metavers pe primul loc. În acest context, platforma va continua să ofere diferite caracteristici ale metavers-ului utilizatorilor. Ce părere aveți despre aceste noi avatare 3D? Spuneți-ne în comentarii.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.