Instagram
Instagram

Creatorii de conținut vor avea noi modalități de a genera venituri cu Instagram, rețeaua socială lansează două instrumente pentru monetizarea videoclipurilor, care vor fi inițial disponibile în Statele Unite.

Una dintre noutăți este afișarea de reclame pe platforma video IGTV, o încercare de a atrage oameni care folosesc în mod normal YouTube pentru a câștiga bani prin acest tip de publicitate.

În cadrul testelor cu un grup mic de companii și creatori, anunțurile de pe IGTV vor apărea atunci când oamenii fac clic pentru a continua vizionarea unui videoclip din fluxul principal. Create pentru afișare pe dispozitive mobile, aceste reclame pot dura până la 15 secunde.

Instagram a spus că va permite utilizatorilor să evite anunțurile dacă doresc, oferind o experiență de navigare mai bună pentru toată lumea. Un alt detaliu dezvăluit este faptul că compania va aloca cel puțin 55% din veniturile colectate din reclame către influenți.

Urmărește-ne pe Google News Google News

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.