Microsoft va lansa un magazin de jocuri mobile Xbox pentru a concura cu Apple și Google

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

Microsoft a decis să cumpere Activision Blizzard pentru 68,7 miliarde de dolari, în mare parte datorită catalogului de jocuri mobile al companiei. Dar, pe lângă faptul că pune mâna pe un catalog mare de titluri pentru Android și iOS, firma din Redmond își propune să creeze un magazin ca alternativă pentru App Store și Play Store, atât pe platformele Apple, cât și pe cea de la Google. Cu timpul, de atunci, firma din Redmond a lăsat câteva indicii, precum cel dintr-o postare din februarie despre acest proiect Xbox Games Store pentru platformele Android și iOS. Dar acum, nu mai este nimic ascuns, fiindcă e oficial.

Proiectul a fost dezvăluit într-un document Microsoft

Achiziția Activision Blizzard de către Microsoft, în valoare de 68,7 miliarde de dolari, este un proces îndelungat, care începe cu convingerea diverselor autorități de reglementare la nivel mondial, cum ar fi cele din Statele Unite, Marea Britanie și UE. După ce primește aprobarea din partea acestor entități, achiziția poate fi finalizată.

Microsoft se află în prezent în fața autorităților britanice (și împotriva Sony), pentru a obține acest aviz verde. Și tocmai într-un document depus în cadrul acestei proceduri descoperim detaliile proiectului Microsoft, în ceea ce privește distribuția de aplicații pe Android și iOS.

Documentul Microsoft, împărtășit de publicația The Verge, detaliază faptul că achiziția Activision Blizzard de către companie va permite o mai bună creare a unui nou magazin. Acest magazin nu va fi limitat la un singur tip de dispozitiv; Microsoft afirmă că intenționează ca magazinul să fie accesibil atât de pe smartphone-uri, cât și de pe alte tipuri de dispozitive.

„Pornind de la comunitățile de jucători existente la Activision Blizzard, Xbox va căuta să aducă Xbox Store către mobil, atrăgând jucătorii către o nouă platformă mobilă Xbox”, mai scrie Microsoft.

Microsoft admite că nu va fi ușor să capteze atenția utilizatorilor de smartphone-uri față de Play Store și App Store. Cu toate acestea, datorită conținutului popular de la Activision Blizzard, Microsoft ar putea să îi convingă pe gameri să încerce acest nou magazin.

Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.