În ciuda succesului fenomenal cu Stranger Things 4, Netflix continuă să piardă abonați. Potrivit unei estimari de la Barclays, publicată miercuri, 6 iulie, și având în vedere rezultatele companiei din trimestrul al doilea, Netflix va pierde chiar mult mai mulți abonați decât se aștepta.
Netflix, serviciul online de filme și seriale se descurcă perfect. Asta, după o perioadă mixtă în care milioane de abonați nu și-au reînnoit abonamentul. Două dintre cele mai mari seriale originale Netflix tocmai au lansat noi sezoane așteptate cu nerăbdare de fani.
Pe de o parte este Ozark, cu a doua jumătate a celui de-al patrulea și ultimul sezon. Și pe de altă parte, există în special Stranger Things 4, care ar putea deveni cel mai mare succes din istoria Netflix . Serialul ar trebui să detroneze cu siguranță Squid Game pentru a deveni cel mai vizionat serial din toate timpurile pe platformă. Cu toate acestea, în ciuda acestor succese recente, Netflix va continua să piardă abonați. Și platforma de streaming va pierde chiar mult mai mult decât se aștepta.
Indiscreția vine direct de la Barclays și un analist pe nume Kannan Venkateshwar. Potrivit acestuia, Netflix va pierde mult mai mulți abonați decât se aștepta inițial. Și asta în ciuda succesului noilor sezoane din Ozark sau Stranger Things, ambele au stabilit recorduri semnificative de audiență. Analistul estimează că Netflix a pierdut până la 2,8 milioane de abonați, ceea ce este cu mult peste pierderea de 2 milioane de abonați la care se așteptase gigantul de streaming.
„În ciuda unei liste solide de productii care revin, precum Stranger Things, Ozark și Peaky Blinders, valorile de descărcare și implicare ale aplicației sunt în scădere. Lansarea Stranger Things a dus la o creștere în al doilea trimestru, dar tendința sa estompat rapid în iunie”, a explicat analistul Barclays.
Tot conform Netflix, va avea un al treilea trimestru la fel de dificil și lucrurile s-ar putea înrăutăți și până în 2023, cu și mai multe pierderi de abonați. Va fi atunci necesar ca „Netflix să-și reechilibreze oferta de conținut spre calitate, în special având în vedere ofertele concurente de la Disney, Apple, HBO sau chiar Amazon”, a avertizat analistul.
[SURSA]