Deși Netflix are tendința de a anula continuarea multor seriale în fiecare an, compania a încercat în sfârșit să justifice această practică, răspunzând totuși în principal la criticile fanilor.
În timp ce co-CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a demisionat din companie în urmă cu câteva zile, celălalt co-CEO al companiei, Ted Sarandos, este încă prin preajmă. Într-un interviu recent cu Bloomberg, publicatia l-a întrebat pe Sarandos dacă „evoluția companiei” a avut un impact asupra „relației sale cu comunitatea creativă”, iar Bloomberg a remarcat că „există în mod constant oameni care se opun anulărilor seriei” pe rețelele sociale. .
Într-adevăr, chiar dacă este abia ianuarie, gigantul de streaming a anunțat deja că multe seriale originale vor fi abandonate, inclusiv 1899, The Chair și Inside Job.
Netflix declară că nu va abandona niciun serial de succes
Sarandos a reiterat că Netflix nu a „anulat niciodată un serial de succes ”, invocând ratingurile scăzute drept principalul motiv pentru care serviciul de streaming refuză să continue unele seriale. În cazul anului 1899 recent, însă, serialul urcase pe locul doi în ratingurile Netflix, cu 79 de milioane de ore de vizionare după doar patru zile. Cu toate acestea, Netflix a remarcat că implicarea spectatorilor a fost în cele din urmă destul de limitată, telespectatorii devenind rapid plictisit.
„Multe dintre aceste emisiuni au fost bine intenționate, dar vizau un public foarte mic, cu bugete foarte mari . ”… „Cheia pentru toate acestea este că trebuie să fii capabil să vorbești cu un public mic cu un buget mic și cu un public mare cu un buget mare. Dacă o faci bine, o poți face pentru totdeauna . ”
Această justificare nu este apreciată de toți fanii, care încă nu înțeleg anulările unor seriale populare precum Sense8 de acum câțiva ani sau Warrior Nun la sfârșitul anului trecut.
Sarandos a luat drept exemplu titlul extrem de popular Squid Game. „Este foarte rar ca un serial coreean precum Squid Game să fie atât de global ”, a spus el, deși se știe că dramele coreene cresc numărul de abonați. „În 30 de ore, întreaga lume urmărea Squid Game, fără nicio intervenție umană pentru a încerca să promoveze Squid Game în întreaga lume.”