Netflix susține că nu a anulat niciodată seriale de succes

Deși Netflix are tendința de a anula continuarea multor seriale în fiecare an, compania a încercat în sfârșit să justifice această practică, răspunzând totuși în principal la criticile fanilor.

În timp ce co-CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a demisionat din companie în urmă cu câteva zile, celălalt co-CEO al companiei, Ted Sarandos, este încă prin preajmă. Într-un interviu recent cu Bloomberg, publicatia l-a întrebat pe Sarandos dacă „evoluția companiei” a avut un impact asupra „relației sale cu comunitatea creativă”, iar Bloomberg a remarcat că „există în mod constant oameni care se opun anulărilor seriei” pe rețelele sociale. .

Într-adevăr, chiar dacă este abia ianuarie, gigantul de streaming a anunțat deja că multe seriale originale vor fi abandonate, inclusiv 1899, The Chair și Inside Job.

Netflix declară că nu va abandona niciun serial de succes

Sarandos a reiterat că Netflix nu a „anulat niciodată un serial de succes ”, invocând ratingurile scăzute drept principalul motiv pentru care serviciul de streaming refuză să continue unele seriale. În cazul anului 1899 recent, însă, serialul urcase pe locul doi în ratingurile Netflix, cu 79 de milioane de ore de vizionare după doar patru zile. Cu toate acestea, Netflix a remarcat că implicarea spectatorilor a fost în cele din urmă destul de limitată, telespectatorii devenind rapid plictisit.

„Multe dintre aceste emisiuni au fost bine intenționate, dar vizau un public foarte mic, cu bugete foarte mari . ”„Cheia pentru toate acestea este că trebuie să fii capabil să vorbești cu un public mic cu un buget mic și cu un public mare cu un buget mare. Dacă o faci bine, o poți face pentru totdeauna . ”

Această justificare nu este apreciată de toți fanii, care încă nu înțeleg anulările unor seriale populare precum Sense8 de acum câțiva ani sau Warrior Nun la sfârșitul anului trecut.

Sarandos a luat drept exemplu titlul extrem de popular Squid Game. „Este foarte rar ca un serial coreean precum Squid Game să fie atât de global ”, a spus el, deși se știe că dramele coreene cresc numărul de abonați. „În 30 de ore, întreaga lume urmărea Squid Game, fără nicio intervenție umană pentru a încerca să promoveze Squid Game în întreaga lume.”

Distribuie
Marian Ciobanu

Marian Ciobanu

Marian Ciobanu, redactor-şef pentru publicaţia Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment nerd, ştiinţa şi jocuri video, îmi place să testez telefoane, laptopuri, dispozitive foto/video, tablete şi alte diferite gadgeturi iar aceste informaţii le împărtăşesc prin acest website.În perioada 2014-2018, am fost fondator şi redactor-şef la revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, apoi din 2019, am început un nou proiect numit GEEKI, un portal de ştiri şi informaţii IT&C, unde puteţi găsi diverse articole despre Hi-Tech, Ştiinţă, divertisment nerd, jocuri video şi multe altele.În momentul de faţă folosesc un Samsung Galaxy S22 Ultra ca şi telefon principal pentru foto/video şi alte task-uri în serviciul website-ului, iar pentru conţinutul site-ului, şi bună gestionare a lui, folosesc un computer făcut "pe piese".

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *