NFT-urile lui Donald Trump s-au epuizat într-o singură zi, strângând peste 4 milioane de dolari

Colecția de jetoane nefungibile (NFT) a lui Donald Trump a avut un succes uriaș, toate cele 45.000 de jetoane fiind vândute în 12 ore de la lansare. Potrivit datelor OpenSea, activele au fost vândute pentru un total de peste 4 milioane de dolari.

Ce includ aceste NFT-uri

Colecția l-a prezentat pe fostul președinte în diferite „profesii”, de la cowboy la astronaut și până la supererou. Fiecare NFT a fost vândut pentru 99 de dolari pe rețeaua Polygon, adunând în total 4,45 milioane de dolari. Potrivit NFT INT, compania din spatele vânzării, Donald Trump a permis utilizarea imaginii și a numelui său pentru acest proiect, dar banii nu vor merge către nicio organizație și nici nu vor fi investiți în campania sa prezidențială din 2024.

Premii pentru cumpărători

Cumpărătorii de NFT vor participa la premii exclusive, printre care o cină de gală cu Donald Trump în persoană sau chiar o întâlnire personală.

Aceasta este prima dată când Trump își lansează propriile NFT-uri, deși au existat proiecte neoficiale în trecut. Platforma de socializare Parler, de exemplu, a lansat NFT-uri inspirate de Trump la începutul acestui an.

Problema în comunitatea criptografică este că Donald Trump promisese anterior un anunț important pentru această tehnologie, astfel că a fost puternic criticat după dezvăluire.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.