Contact Orange. Daca doresti informatiile de contact Orange Romania, informatii sesizari, deranjamente si chiar reziliere, in acest articol vom vorbi despre toate acestea. De la inceput trebuie sa va spun ca avem mai multe variante, atat online cat si offline urmariti mai jos toate datele de contact Orange Romania.
Potrivit site-ului wikipedia, Orange Romania este cel mai mare operator GSM din Romania, ceea ce il aduce aduce pe acest loc fiind fpatul ca in anul 2020, avem o acoperire de aproximativ 98% din totalul Romaniei cu semnal 3G de la acestia. Bineinteles, aceste date se regasesc pe site-ul mentionat mai sus, nu este o informatie oferita ca fiind 100% valabila de catre Geeki.ro, din punctul nostru de vedere mai trebuie lucrat la aceasta statistica.
La ultimul update, in privinta clientilor, din 2014 au fost inregistrati 10.384.000 de clienti în luna iunie, in acest an, nu stim cu exactitate cati sunt.
Orange Romania: Contact, sesizari, deranjamente – Serviciul de relatii cu clienti Orange.
Pentru a contacta echipa Orange Romania, trebuie sa aveti in evidenta faptul ca o puteti face atat online cat si offline. Online o puteti face printr-un formular de contactat de pe site-ul aferent, cat si printr-un mail pe care il veti vedea mai jos. Offline o puteti face prin magazinele speciale Orange cat si prin apel telefonul la numarul care va fi afisat mai jos.
Tutorial despre rezilierea contractelor fara a mai plati taxe abuzive.
Contact Orange: Numere de telefon
Serviciu cu clienti: 300 / 0374300300
Acesta este un numar gratuit pentru clientii Orange si veti pueta fi preluati de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 – 20:00. Sambata pentru persoane fizice: 09 :00 – 18 :00 iar duminica pentru persoanele juridice 09 :00 – 17 :00. In sarbatorile legale ramane orarul pentru weekend.
Daca sunteti in roaming, puteti apela 0040 374300300 insa veti fi taxati ca si cum ati fi efectuat un apel obisnuit in Romania.
Serviciul suport clienti: 401
Acest numar este valabil clientilor ce vor asistenta pentru servicii 24 de ore din 24, 7 zile din 7, este gratuit in reteaua Orange, la nivel national fiind taxat cu 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
Serviciul in limba maghiara: 474 / 0744940474
Putem apela gratuit numarul de mai sus de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela acest numar si din alte retele, retineti insa ca este unul in care vi se va raspunde in limba magheara iar daca nu aveti constinta de aceasta limba, nu va va fi de folos.
Serviciul pentru persoanele cu deficiente de auz: 228
Daca doriti asistenta pentru persoanele cu deficiente de auz, acest numar este unul foarte bun din pricina faptului ca veti avea asistenta prin mesaje.
Din pacate serviciul nu poate fi accesat din romaing, dar este gratuit si dinsponibil de luni pana duminica in intervalul orar de: 08:00-20:00.
Cartela PrePay: *100#
Daca tastezi *100# si apelezi vei avea informatii despre urmatoarele:
1. Bonus și Promoții
2. Roaming, internațional și mesagerie vocală
3. Opțiuni – opțiuni de voce, internet sau opțiuni speciale cum ar fi Deezer, Orange Cloud sau Antivirus
4. Credit și reîncărcare
5. Contul meu, PUK și blocare număr
6. Setări automate pentru internet si MMS
Contact Online Orange Romania
Puteti contacta online orange prin diferite metode, cea mai buna fiind cea oficial aflata chiar pe site-ul companiei, puteti rezolva diferite probleme, puteti avea un asistenta insa nu prezinta cea mai buna metoda de contact in cazul in care doresti sa intri rapid in legatura cu un operator din cauza timpului de procesare a mail-ului. Totusi pentru rezilierea contractului un mail este unul vital.
Pagina Contact Orange

Aceasta pagina poate fi accesata prin accesarea link-ului de mai sus sau prin adaugarea in bara de adrese a url-ului: https://www.orange.ro/eContact/ urmat de tastat enter.
Pe pagina oferita Orange are un formular de contactat intuitiv fiind valabil pentru folosire atat persoanelor care sunt deja clienti Orange cat si pentru cei ce nu sunt, vor sa devina sau au intrebari legate de serviciile pe care compania le presteaza.
In functie de gravitatea problemei, tipul de intrebare sau timpul de executare a problemei Orange va va raspunde in medie in mai putin de 12 ore, insa in unele siatuatii se poate ajunge si la 24 de ore sau chiar 2 zile, acestea fiind datele extrase de la clinetii deja Orange pe care i-am chestionat pentru acest serviciu de contact.
Pagina oficiala Orange Romania
In cazul in care doriti sa contactat Orange prin alte modalitati, aveti la dispozitie chiar si o pagina oficiala la care vi se raspunde in medie foarte rapid, potrivit informatiilor puse la dispozitie chiar de catre altgoritmul Facebook.
Pentru a accesa pagina de facebook este necesar cautat in bara de cautare Facebook „Orange” si intrati pe pagina oficiala Orange Romania, este o pagina ce este verificata (cu o bulinuta albastra in forma de „verificat” in dreptul numelui). De asemenea puteti accesa pagina prin link-ul de mai sus, sau cautand „@orangeromania” .
Adsesea se raspunde si in comentariile pe care le lasam, totusi atunci cand contactam pe pagina de facebook echipa Orange, este bine de stiut ca trebuie sa avem informatii la indemna despre codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon, de asemenea sa detaliem atent problema pe care o avem.
Contact pe SoftPedia
Chiar daca forumurile nu mai prezinta un interes major nici in Romania, pe forumul softpedia avem un reprezentat Orange „Orange Helper” ce se numeste Orange_Helper acesta oferind informatii si asistenta pe forum in ceea ce privesc problemele despre: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate, probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea, si despre TV.
Mail Service: [email protected]
In cazul in care aveti probleme cu unul dintre telefoanele sau alte echipamente platite de la Orange, puteti trimite un mail catre adresa prezentata mai sus, iar timpul de raspuns este de mai putin de o zi. Trebuie sa fiti foarte atenti la ce detalii oferiti, eventual incarcati si poze cu problemele pe care le aveti, de asemenea sa oferiti numele complet al produsului, model, serie, imei, etc.
Acestea asunt cele mai la indemana metode de contactat Orange, daca doriti sa aflati mai multe modalitati, sau informatii, va asteptam la rubrica de comentarii, mai jos continuam cu inca cateva informatii suplimentare in legatura cu aceasta companie.
Se pot suspenda temporar serviciile Orange?
Da, se poate si putati face acest lucru pentru 3 luni, este necesar sa semnam o cerere si sa platim taxa de aproximativ 5 euro. Aceasta taxa trebuie platita lunar, chiar daca abonamentul nostru este suspendat.
Cum reziliez un contract Orange?
Este adevarat ca nu voi explica aici toti pasi necesari si complicati prin care putem rezilia un contract Orange, sau a aluti operator de telefonie mobila din Romania, promit ca pe viitor voi face un astfel de tutorial, pana atunci va voi oferi cateva informatii de ajutor.
Putem rezilia un contract Orange prin accesarea pagini de contactat online, de pe site-ul Orange, completati formularul in cauza iar intr-un timp scurt veti primi raspuns, uneori fiind insotit chiar de catre un apel telefonic.
Acesta fiind spuse, sper ca acest articol ti-a oferit informatiile necesare despre intrebarile legate de contact Orange, te asteptam la rubrica de comentarii daca doresti alte informatii.
Care este parerea ta despre Contact Orange Romania?
Ce se intampla cu semnalul telefonic in zona jud. Ilfov? nu avem semnal de 2 zile!
buna dimineata1sunt abonatul dumneavostra si din data de 05.07.2020 nu am semnal la televizor.
Com.Chiojdeni ,Jud.Vrancea
Ce se intampla cu semnalul orange internet si telefonie în satul Șerbești, com. Saucesti jud. Bacău? Din data de 26..07. Nu mai avem semnal!
Nu am semnal la oringi
Clientul Stoian Floarea din com Smeeni sat Udati de 3 Zile nu are semnal Apare un text pe ecran .Este ultima oară când apelam la voi CSA Rezolvați defecțiunea .De luna viitoare renunțam la serviciile voastre care sunt sub orice critica .
Sunt abonat de ani de zilile am mari probleme
Am foarte mari probleme în care nimeni de la orange nu își repară defecțiunile ce este de făcut?apelăm la istanța judecătorească?făcețivă defecțiunile nu se poate așa ceva luați banii degeaba la facturi.
In localitatea Brezoaele județul Dâmbovița sunt probleme cu semnalul la telefonia fixă, sunt familii care raman fară semnal aproape lunar si nimeni nu ia măsuri .Pe strada principală,,str maici „nu există semnal de 3 zile.multumim
Buna ziua,
Revin la dumneavoastra cu aceiasi solicitare. Eu nu pot apela , mesajul este „Apelurile sunt restictionate”
Dupa convorbirea cu reprezentantul d-vastra, am selectionat si incercat toate cele trei retele ( Vodofone ,wind greece si cosmote) acelasi mesaj.
Deci pot primi mesaje, apeluri dar nu pot apela.
Atajez capturile facute la sugestia reprezentantului dumneavoastra.
In speranta ca ve-ti rezolva solicitarea va multumesc.
Constantin Muscalu (o745102293)
Show original message
Download all attachments as a zip file
6ab56943-150f-4cd9-8c78-db197dbf11ca
.JPG
189kB
8d072676-e6b5-4e1b-b91e-f1131521fa74
.JPG
42kB
Bună ziua!
Nu cred că aveți acceptul meu pt a-mi mări abonamentul, cum se explicați această?
După ce ,că sunt un abonat de zeci de ani și nu am beneficiat de nimic,sunt extrem de dezamăgită. Stiu că ,puțin vă interesează, dar ați procedat greșit.
Sunt un abonat oange al rețelei de telefonie
De ce in zona Popeni ,com Caiuti Jud Bacău de cate ori se întrerupe curentul electric,rețeaua de telefonie cade…lipsa semnal.Zona sta fără semnal si cate o zi intreaga
Mai verifica cineva relele din aceea zona?
La fiecare 2 saptamani, se pierde semnal ul si netul🤔🤔😤😤😤nu exista nici un nr de tel direct sa poti face reclamatie?!!!!
Cum pot face sesizare… Si la ce nr de tel???
Bună seara nu avem semnal la TV pe nici un canal ce se întâmplă de cînd ne-a schimbat pe satelitul nou nu ne mai merge semnalul pe nici un canal bătaie de joc da facturi plătim
mie mi s-a blocat de catre oringi nr de telef ma aflu in italia si nu mai pot suna nici sa fiu sunata abia astept sa revin in tara sa trec la DIGI care sant f seriosi
oare da cineva raspuns la aceste sesizari?
Din greșeală am reîncărcat de 2 0ri cu aceeași opțiune, pt aceeași perioadă. Ce as putea face? SE poate anula una dintre ele pt luna viitoare?
Dece nu aveti un nr de telefon sa poti intra in legatura cu un operator doar mesageria raspunde si nu poti spune ce probleme ai
Ore in sir vreau savorbesc cu un vorbesc cu operatori Dar este impossibile servi de praosta calitate
Buna ziua!
De pe data de cinci Iunie am decis să-mi fac un abonament la firma Dvs, menționând, pe o perioadă de șase luni cu ideea ca îmi va fi mult mai practic…bun. De-a lungul timpului adică de la începerea contractului mi-am asumat toată plățile pe care le-am avut în vedere. Pen ultima factura care mi sa emis pe data de 11 Octombrie cu suma in valoare de 90 RON, ok pana aici, am plătit-o inclusiv și pe asta. Aici urmează faza aia drăguța tare de pe 8 Decembrie când același lucru mi sa emis factura cu suma in valoare de 50.07 RON care evident am plătit-o și pe asta. Dar, in ziua in care am mers la sediul Dvs ORANGE sa achit suma de care va spuneam in rândul de mai sus mi sa comunicat ca e o greșeală și ca am 400 RON de plata, cu pretextul ca m-am uitat la filme pe Facebook, mda, absurd. Asta In afara de faptul ca nu am avut net in luna Octombrie, ok. Logic ca am plătit suma de 50 RON și nu aceea de 400 RON, si nici nu am dregând sa o plătesc deoarece e o greșeala ca sa nu zic altfel, din partea Dvs. Aștept să-mi răspundeți la acest mesaj dacă totuși va implicați așa de mult in relațiile cu clienții Dvs.
Am cumparat o cartels pre Pay 5€ ..Am intridu-o acum citeva zile intr- UN Tel unde am activat-o ..primit mesaj de activate..la citeva zile Mai prwcis o sapt…cartels nu functioneaza ..nu pot primi mesaje,telefoane..nu pot apela la nici UN NR..ex 333 ..our si simply NR imi este inactiv..va Rog SA ma ajutati..precizez CA cartels incerc SA o folosesc in Irlanda
Din motive doar de ei stiute , dupa o perioada de cateva zile , blocheaza cartelele pe motiv ca au fost trimise multe mesaje si sistemul o blocheaza crezand ca e furata. Eu am patit.o cu 2 cartele intr.o luna. Astept si acum raspuns daca mi.o vor debloca sau nu .
Va rog sa m-a ajutați cu un număr PUK pentru ca sim – ul este blocat și nu pot folosi telefonul mulțumesc
Vreau sa va sesizez că de aproape o zi antreaga nu am semnal la tv sunt abonatul dumneavoastră și dacă aveți defecțiune ar trebui sa o rezolvați mai repede .Va mulțumesc.
In zona Borsa Maramureș pe strada AI Cuza semnalul este sub așteptări ,ar fi cazul sa remediate aceasta problema deoarece persista de un an de zile dar și zona Repedea unde nu este semnal
Si eu semnalez faptul ca din 6 iulie nu msi am legatura la telefonul.fix si nici la internet. La Telecom semnalul.era foarte bun. La dvs. Nu este de loc. Am inconveniente foarte mari din cauza asta.
O mare bătaie de joc cu voi astea de la Orange…Sunt revoltată , supărată și extrem de nemulțumită.Nu avem tv, internet de 59 de ore ,este normal la 5 km de Iași să se rezolve o problemă minora în 73 de ore cum spuneți voi operatorii Orange?Cum încasați facturi de 150 de lei pe lună? Unde- serviciile?Și mai țineți lumea în așteptare 50 de minute la telefon fără să răspundă cineva. Să postez și captura de ecran cu timpul în așteptare pentru a sesiza problema? Rușine să vă fie…
Cele mai slabe servicii de telefonie, internet, televiziune.
Bună ziua, cam de aproximativ 5 luni numărul de telefon mobil este neînregistrat în rețea, nu pot suna și nu pot primi apeluri. Menționez ca numărul este pe abonament pachet telefonie+televiziune cu facturile plătite la zi. Nu mi se pare corect sa fiu la zi cu plățile și sa nu dispun de ofertă.
SCOALA GIMNAZIALA LUCIAN GRIGORESCU MEDGIDIA-A FACUT SEZIZARE PENTRU INTERNET SI TELEFON FIX DIN 2.SEPT 2022.AU FOST DATE MULTE TELEFOANE ,SA INSISTAT MULT INTRUCIT TELEFONUL ESTE F NECESAR SERVICIULUI SECRETARIAT,DAR NICI ASTAZI 16.09.2022 NU FUNCTIONEAZA.NE REZERVAM DREPTUL DE A RENUNTA LA SERVICIILE ORANGE (TELEKOM)
Bună ziua,
Sunt client de-al dumneavoastră , din Roman. De la prânz am internet dar nu am semnal la televizor.
Vă rog să interveniți ! Mulțumesc!