Planul de bază al Netflix cu reclame este disponibil începând de astăzi. Iată ce trebuie să știi despre acesta

Noul abonament al Netflix este acum disponibil. Poate că este cel mai ieftin oferit de companie, dar vine cu un dezavantaj – o serie de reclame vor fi difuzate în timpul streaming-ului.

Noul plan costă doar 5,49 euro și are multe avantaje ale vechiului plan de bază – care era anterior cel mai ieftin abonament al Netflix. Planul de bază vă permite să vedeți conținut la o rezoluție maximă de HD 720P, dar utilizatorii nu au posibilitatea de a descărca filme sau seriale pentru a fi vizionate offline.

Abonații de bază ai Netflix cu reclame nu vor avea acces la întregul catalog al serviciului, din cauza faptului că unele filme și seriale au fost excluse temporar din acordurile încheiate de Netflix cu companiile de producție.

Numărul de reclame pe care utilizatorii vor trebui să o vadă va depinde de durata conținutului Netflix. Pentru fiecare oră de vizionare, aceștia vor fi nevoiți să vizualizeze în total între patru și cinci minute de reclame. În medie, fiecare pauză publicitară va dura între 15 și 30 de secunde, fără posibilitatea de a da skip.

Acest abonament ieftin cu reclame al Netflix este acum disponibil în următoarele țări: Australia, Brazilia, Canada, Coreea, Franța, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Spania, Regatul Unit și Statele Unite.

Multe alte servicii de streaming au introdus în pachetul lor de servicii și abonamente mai ieftine, cu suport publicitar, cum ar fi HBO Max, Peacock și Paramount+. Disney+, care se bucură de un mare succes, va începe să aibă propriile reclame în câteva săptămâni, pentru un cost suplimentar de 1 dolar. De asemenea, prețurile pentru celelalte abonamente ale Disney+ vor crește, dar Netflix nu-și schimbă prețurile în acest moment, deși sunt șanse să facă acest lucru în viitor.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *