Porsche râvnește la titlul de cea mai rapidă mașină electrică din lume cu noul Taycan

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

În 2035, va fi ilegală vânzarea de mașini cu motoare cu ardere internă în Europa. Acest lucru înseamnă că producătorii de automobile trebuie să înceapă de pe acum tranziția către mașinile electrice.

Multe companii nu au făcut încă această schimbare, așa că cele care au făcut-o sunt acum în fața rivalilor lor. Printre cele mai emblematice branduri se numără producători de automobile bine-cunoscuți, precum Porsche, dar și mai noi, cum ar fi Tesla.

Porsche și Tesla sunt ambele companii care creează mașini sport electrice de lux, așa că se suprapun foarte mult în ceea ce privește piața lor țintă. Taycan a fost încercarea Porsche de a concura cu Model S de la Tesla, dar Elon Musk a prezentat în urmă cu câteva luni Tesla Model S Plaid – o versiune și mai rapidă și mai futuristă față de cea anterioară.

Obiectivul principal al companiei este de a concura cu Tesla prin stabilirea unui nou record de viteză pe Nürburgring. Pista, situată în Germania, este folosită de mult timp pentru a măsura viteza mașinilor. Deși Taycan a stabilit recordul în 2019, acesta a fost doborât ulterior de Tesla Model S Plaid.

Porsche și-ar putea câștiga din nou avansul în fața Tesla cu versiunea cu trei motoare a modelului Taycan S. Cu această tehnologie, Porsche ar putea depăși timpul impresionant al Tesla de 7:35:579, care este în prezent recordul absolut pentru o mașină electrică de serie. Potrivit unui raport al presei britanice, Porsche plănuiește să lanseze această nouă versiune a lui Taycan în viitorul apropiat.

Noul Taycan S al firmei germane se concentrează pe performanță, nu pe autonomie sau pe cifre de vânzări. Scopul este de a învinge Tesla la propriul joc și de a demonstra că mașinile pe benzină încă mai au un loc pe piață.

Acest Taycan S cu trei motoare ar putea servi drept test pentru Porsche și, ba mai mult, chiar pentru întregul grup Volkswagen.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.