Ajungand la un nivel avansat al tehnologiei, domeniul comertului online a devenit din ce in ce mai popular si mai utilizat. Una din companiile pe care le detinem este chiar o afacere in mediul online, si s-a dovedit a fi una din cele mai de succes provocari pe care le-am intalnit in cariera.

Cand vine vorba de comert online, probabil va ganditi sa incepeti chiar dvs. o afacere in acest camp, insa nu stiti de unde sa porniti. In acest articol va vom oferi 3 lectii importante pe care le-am invatat de cand mi-am inceput cariera.

Conversia e baza

Conversia conteaza enorm, asa ca este absolut necesar sa va verificati rata de conversie pe diferite pagini de pe magazinul online, acest lucru insemnand: impactul pe care il are magazinul online asupra vizitatorilor si unde ii pierdeti pe acestia, unde ii vedeti iesind de pe pagina?

Unul din lucrurile pe care le-am observat de a lungul timpului, este ca pierdem foarte multi clienti la checkout. Le-a placut un produs, l-au adaugat in cos, si pana la a apasa butonul de ‘cumpara’, pierdem o multime de oameni. Ce putem face?

Vom realiza un proces mult mai scurt. Cumparatorii vad produsul, dau click pe el, il adauga in cos, si imediat li se vor cere informatiile cardului de credit,  fara a mai fi nevoie de crearea unui cont, autentificare, confirmarea adresei de mail si asa mai departe. Toti acesti pasi suplimentari ii vor pierde pe parcurs. Keep it short and simple!

Aceasta schimbare iti aduce o crestere semnificativa a vanzarilor. Asadar, conversia conteaza!  Trebuie sa monitorizati tot. Verificati datele, paginile magazinului, trebuie sa stiti tot ce se intampla. De multe ori nu e despre produs, este despre comportamentul vizitatorilor. Daca aveti produse care se vand foarte bine, asigurati-va ca faceti acest lucru vizibil pe homepage (pagina principala). Va fi mult mai atractiv.

Trebuie sa aveti o strategie de continut si o strategie platita.

Veti difuza o multime de reclame pe Google, pay-per-click (platite pe click). Acest lucru va costa destul de mult, dar e foarte important si necesar. Mai ales la inceput, vizitatorii nu vor sti de ce ar trebui sa acceseze magazinul dvs online, asa ca multa reclama ajuta.

Dupa aceasta etapa, va trebui sa investiti inca putin in optimizarea website-ului pentru traficul motorului de cautare. Veti crea mai multe pagini si integrati anumite cuvinte cheie in Google, pentru ca oamenii sa va poata gasi. Acesta este traficul gratuit, organic. Asadar este foarte important sa acordati atentie cum este realizat site-ul web.

Trebuie sa aveti o strategie organica si platita foarte buna.

Gestionati cu atentie stocurile

Ce te-ar demoraliza cel mai mult este sa ai o cantitate foarte mare de produse nevandute. In functie de categoria de produse pe care le provomati, ele ar putea avea un termen care expira. Presupunand ca ele nu expira, totusi va puteti trezi cu o cantitate mare care sta pe loc, care nu aduce profit. 

Trebuie sa aveti foarte mare grija cand vine vorba de  gestionarea stocurilor.
Este mai bine sa incepeti cu o cantitate mica de produse , sa le testati si sa vedeti ce se cere pe piata, care sunt cumparatorii carora va adresati. Vedeti ce le place inainte de a va apuca sa investiti intr-o gramada de unitati si produse. Veti fi tentati, dar trebuie sa va ganditi: Daca nu se vor vinde?

Nu va fi usor, insa cu pasi mici si multa informare veti ajunge acolo unde va doriti. Tineti cont de un aspect foarte important: firma care o alegeti pentru crearea unui magazine online.Tineti cont de aceste sfaturi, esentiale in dezvoltarea afacerii dvs, si nu veti regreta.

Distribuie

Scrie ceva...