Vechile Story-uri de 15 secunde sunt de domeniul trecutului. Instagram permite acum utilizatorilor să facă story-uri fără întrerupere timp de până la un minut . Videoclipurile sub 60 de secunde ocupă doar un segment în postările de 24 de ore.
„Lucrăm mereu la modalități de a îmbunătăți experiența Stories. Acum veți putea să jucați și să creați povești continuu timp de până la 60 de secunde, în loc să fiți tăiat automat în clipuri de 15 secunde” , a declarat pentru TechCrunch un purtător de cuvânt al Meta , compania-mamă a Instagram .
VERIFICA CELE MAI BUNE OFERTE BLACK FRIDAY 2024 PE:
Este posibil ca unii utilizatori să nu o găsească atât de nouă, deoarece modificarea a fost testată de la sfârșitul anului trecut .
Argumente pro şi contra
Pe lângă faptul că este o resursă bună pentru cei care produc, îi uşurează şi spectatorului viaţa, care nu mai are nevoie să sară peste videoclipuri atunci când subiectul nu-i interesează. Pe de altă parte, s-ar putea să nu-i mulțumească pe cei care preferă povestirile scurte.
Această trecere la video este una dintre prioritățile rețelei de socializare pentru 2022. Adam Mosseri, șeful Instagram, a dat de înțeles că platforma va consolida produsele video în jurul Reels, pe lângă creșterea resursei video scurte, lăsând linia dintre cele două funcții.
Acest lucru, desigur, are de-a face cu cursa de rețea socială a lui Mark Zuckerberg după TikTok . Instagram a avut chiar și un feed similar cu produsul ByteDance, dar utilizatorii l-au urât și au reclamat vechiul format.