Geeki
  • Stiri IT
  • Review
  • Mobile
  • Ghiduri
  • Cum sa
  • Jocuri
  • Specificatii Telefoane
  • Crypto
  • More
    • Computer
    • Gadget
    • Internet
    • Stiinta
    • Oferte
    • Aplicatii
    • Auto
    • Anime
    • Seriale
    • Filme
    • GSM
    • Cultura
    • CES
Fara rezultate
Vezi tot rezultatul
TRENDING
  • OnePlus 9
  • Galaxy S21
  • PlayStation 5
  • Huawei P50
  • Netflix
  • Cumpara Bitcoin
Geeki
Fara rezultate
Vezi tot rezultatul
Acasa Cum sa

Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente si servicii cu clientii

De Marian Ciobanu
24/02/2021
In Cum sa, Ghiduri
32

Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente si servicii cu clientii. Ca si la celelalte servicii vom avea metode offline cat si online de a contacta serviciile DIGI Romania, asa ca fiti atenti, in acest articol veti primi toate informatii de care aveti nevoie.

Digi Contact – DIGI Mobil reprezinta una dintre cele mai bune solutii de abonament din Romania, chit ca nu ai SMS-uri la unele abonamente, totusi acestea sunt foarte ieftine si ofera internet de calitate, cel putin acolo unde este acoperire aveti nelimitat 4G, ceea ce pentru mine prezinta un plus substantial, fata de celelalte abonamente din Romania acestia vin cu cele mai ieftine.

Tutorial despre rezilierea contractelor fara a mai plati taxe abuzive.

Contact Digi / RCS RDS Romania

Cea mai simpla metoda de a contacta compania DIGI Contact pentru deranjamente sau servicii cu clientii este de a forma numarul de telefon 0314004600, veti putea fi recunoscuti dupa id-ul abonamentului pe care il aveti sau numarul de telefon de pe care sunati si veti putea primi asistenta ceruta.

Pentru ca totusi putem avea cazuri in care sunteti in Italia si doriti asistenta din Romania, puteti apela la numarul de telefon: 0314074077 pentru Spania puteti suna la numarul: 0314006422.

Mai jos aveti si alte metode de contact, prin telefon, offline si online, in functie de varianta pe care o alegeti veti avea mai multe resurse si informatii.

Digi Contact 2
Digi Contact 2

Contact Telefonic – DIGI

In functie de problema pe care o avem:

  • 0314004401 SERVICII FIXE: Pentru digi deranjamente la serviciile fixe, precum internet prin cablu fix, TV, fix, si multe altele, numarul de mai sus este destinat acestor lucruri. – digi deranjamente
  • 0314007777 sau 777 DIGI MOBIL: Apeleaza gratuit numerele afisate anterior daca doresti informatii despre DIGI Mobil, veti putea rezolva probleme, sesizari si multe altele in legatura cu abonamentele sau cartelele prepay.
  • 0314004000 SATELIT: Pentru serviciile TV Satelit, apelati gratuit la numarul afisat anterior.
  • Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage: Inca nu am gasit un numar destinat acestor servicii insa este de ajuns sa apelati la numerele pentru Digi Mobil.
  • 0314006500 sau *500: Pentru probleme sau intrebari legate de abonamentele business.
  • 0314074077: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia
  • 0314006422: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania
  •  0314008000: Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania

Vom avea o varietate de posibilitati de a contacta DIGI Mobil, RCS RDS sai TV, pentru acestea contactati in functie de judetul de care apartineti, urmatoarele numere.

Contact Digi – Numere de telefon pentru servicii cu clientii pe judete:

  • Alba: 0358400401 / 0358400414
  • Arad: 0357400401 / 0357400414
  • Arges: 0348400401 / 0348400414
  • Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  • Botosani: 0331400401 / 0331400414
  • Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
  • Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
  • Gorj: 0353400401 / 0353400414
  • Harghita: 0366400401 / 0366400414
  • Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
  • Ialomita: 0343400401 / 0343400414
  • Iasi: 0332400401 / 0332400414
  • Maramures: 0362400401 / 0362400414
  • Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
  • Mures: 0365400401 / 0365400414
  • Neamt: 0333400401 / 0333400414
  • Olt: 0349400401 / 0349400414
  • Prahova: 0344400401 / 0344400414
  • Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
  • Salaj: 0360400401 / 0360400414
  • Sibiu: 0369400401 / 0369400414
  • Suceava: 0330400401 / 0330400414
  • Teleorman: 0347400401 / 0347400414
  • Timis: 0356400401 / 0356400414
  • Tulcea: 0340400401 / 0340400414
  • Vaslui: 0335400401 / 0335400414
  • Valcea: 0350400401 / 0350400414
  • Vrancea: 0337400401 / 0337400414

FAX

In cazul in care varianta de contactat telefonica nu te ajuta prea mult, mai ai modalitatea FAX, la numarul 0314004441.

Contact DIGI Offline

Una dintre cele mai apreciate metode si toto odata cele mai bune este prezenta in magazinele offline, acestea prin prezenta in aceste magazine vei fi cel mai bine lamurit, si indrumat spre a rezolva o problema serioasa, rezilierea contractelor si asa mai departe. Chiar si la semnarea unui contract cu cei de la DIGI este cel mai bine sa va prezentati in magazinele offline, in acest mod veti putea vedea cu ochii dumneavoastra cum functioneaza serviciile, in cazul unei achizitionari de telefon, veti putea vedea cum arata in mana telefonul si exemplele pot continua in acest fel.

Contact DIGI Online

Daca doriti sa contactati reteaua de telefonie mobila prin intermediul unul mail, al pagini de facebook sau au unui formular de contactat este necesar sa urmariti pasi de mai jos.

Contact digi prin pagina de facebook: Puteti contacta prin aceasta pagina, de regula se raspunde destul de repede, deci nu veti avea probleme cu asteptatul, este de la sine inteles ca trebuie sa oferiti informatiile necesare pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor.

Contact digi prin formularul de contact: Intrand pe pagina oficiala de contact, veti avea detalii de contact pe iar spre terminarea paginii un formular de contact, completati acel formular de contact si veti putea primi informatiile de care aveti nevoie.

Digi Contact
Digi Contact

Contact Digi prin MAIL

  • clienti@rcs-rds.ro – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • sales@rcs-rds.ro – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.

Cam acestea sunt informatiile de contactat pentru compania DIGI ROmania, speram ca v-au ajutat, cele mai frecvente probleme pe care le au clinetii sunt:

  1. probleme facturi/plati;
  2. probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
  3. probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
  4. problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
  5. problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
  6. probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
  7. problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

Daca aveti alte intrebari sau doriti informatii, va stam si noi la dispozitie la rubrica de comentarii, nu uitati insa, vom ajuta doar cu setarile la internet, si raspunsuri simple, nu reprezentam in mod legal si oficial DIGI Romania, asa ca pentru probleme complicate folositi-va de metodele de mai sus pentru a contacta personalul acestora.

Cine sunt DIGI Romania?

Digi a fost prima oara infiintat in Romania, prin denumirea Romanian Cable Systems (RCS) in anul 1994, de atunci acestia si-au extins serviciile prin mai multe tari prin care Ungaria, Moldova dar si Italia sau Spania, dupa cum stim, si astazi ii putem gasi in tarile mentionate.

In prim plan acestia au avut ca servicii TV prin cablu, internet si fix, in ultimul timp avem Digi Mobil un serviciu foarte apreciat in Romania datorita preturilor mici si a acoperirii din ce in ce mai mare a acestor servicii.

Daca doriti sa vedeti acoperirea DIGI in Romania, inainte de a face un contract va recomand sa vizitati aceasta pagina, va va ajuta sa vedeti daca aceasta companie este sau nu potrivita pentru dumneavoastra. Daca doriti sa oferiti o parere cu privire la DIGI Contact, va recomandam sa postati la rubrica de comentarii, dar fara date personale precum adrese, acestea vor fi sterse sau cenzurate in rubrica de comentarii.

Alte legaturi importante:

Contact Telekom

Contact Vodafone / UPC

Contact Orange

Tags: ContactDigiGSM
Share5Tweet3Share
Articolul Anterior

Cyberpunk 2077: utilizatorii Stadia vor putea juca înaintea tuturor

Urmatorul Articol

Cele mai bune telefoane Snapdragon 888 care sosesc în 2021

Comentarii 32

  1. Drăghici says:
    12 luni in urma

    Buna ziua ! Pentru a face abonament la digi cum trebuie sa procedez ?

    Răspunde
  2. Sorin Petcut says:
    12 luni in urma

    Buna! Cel mai prost serviciu de internet: DIGI.
    Am facut o gramada de sesizari si reclamatii, de o luna nu a venit nimeni sa rezolve problema.
    Se intrerupe conexiunea din minut in minut.

    Răspunde
    • Stelian says:
      6 luni in urma

      Corect.
      Și eu la fel. Sunt niște ignoranți, dar vor recenzii pozitive… Mie nu mi-au activat datele în sistem și-mi cer să plătesc factura a doua oară.

      Răspunde
  3. Parvulescu Elena, str. Calea Poienii nr. 13, Brasov says:
    12 luni in urma

    Pentru rezilierea unui contract cum pot sa ma adresez dvs. in conditiile actuale

    Răspunde
  4. Fota Bianca Maria says:
    11 luni in urma

    Buna ziua! Am o problema cu wifi-ul. Nu se conectează la calculator,iar pe telefon nu merge

    Răspunde
  5. Cismasiu Natalia says:
    10 luni in urma

    Cel mai neserios firma….de 5 ore am ramas fara internet si cablu….dupa 3 sesizari va fii remediat doar a doua ziii.asta da servicii.bravo

    Răspunde
  6. pricope sandica says:
    10 luni in urma

    buna ziua. vreau sa renunt la telefonul si numarul de mobil rds. unde duc telefonul?
    multumesc.

    Răspunde
    • Marian says:
      10 luni in urma

      Buna ziua, va recomandam sa contactati suportul clienti DIGI daca nu, va puteti deplasa in cel mai apropiat punct Digi, in functie de cum aveti contractul puteti renunta la serviciile DIGI, noi nu reprezentam serviciul de telecomunicatii, informatia primita este una recomandata doar. O zi frumoasa, speram sa rezolvati!

      Răspunde
  7. POP DPRIN says:
    10 luni in urma

    buna ziua am un containar pe un teren in Santana de mures pe str Mori si as dori sa-mi bag internetul ,exista fibra optic la poarta insa operatoare la care am fost tot imi cere numar de casa pe care primaria nu poate sa mi dea pana nu vine puz-ul.mentionez ca eu mai am doua abonamente pe numele meu la compania dumneavoastr si ma gandeam ca de sar putea factura pe una din abonamente cu specificare ca s-a montat in Santana. Intrebarea mea este daca pot monta internet fara numar la casa sper sa se gaseasca o solutie convenabila MULTUMESC!

    Răspunde
    • Marian says:
      10 luni in urma

      Buna ziua, va recomandam sa sunati la servicii cu clientii pentru lamuriri. Posibil sa faceti contractul pe o adresa normala apoi sa transferati serviciile acolo unde aveti nevoie, insa facturile sa le primiti si sa le platiti pe baza adresei normale. E doar un gand, nu stiu daca se poate acest lucru cu adevarat.

      Răspunde
    • Mihailă marcel says:
      o lună in urma

      Vreau un abonament la dumnevoatra

      Răspunde
  8. Negrila Roxana Alexandra says:
    10 luni in urma

    Buna ziua nu imi merge internetul am platit aseara un milion dati drumul la net

    Răspunde
  9. Bogatu Mihaela-Jeni says:
    10 luni in urma

    Buna ziua!
    Am făcut un contract cu firma dvs. pe 15 iunie 2020. Ieri, 3.072020,au venit băieții de la tehnic sa instaleze cablul TV, dar imediat după ce au sosit la locație, au primit un telefon, care ii solicita la alta adresa. Au spus ca vor reveni astăzi 4.07.2020 sa instaleze cablul TV. Nu au revenit. Va rog sa va tratați toți clienții cu aceeași seriozitate și sa dați dovada de profesionalism. Va rog sa faceți demersurile necesare pentru a ma putea branșa și eu la cablu. Ii voi aștepta mâine la locație. Aștept confirmarea dumneavoastră telefonică. Și pentru mine este o urgenta. Mulțumesc anticipat!

    Răspunde
  10. Bunea Gheorghe says:
    8 luni in urma

    Am facut un contract la DIGI pentru cablu tv si internet . Acest contract a fost facut in data de 6 august 2020 . am sunat si am intrebat care este situatia si cand vor veni sa onoreze contractul . Nu am primit nici un raspuns . Va rog faceti ceva si urgentati instalarea . Pentru mine este o urgenta . Nu ma contactat nimeni sa imi spuna ceva . Va multumesc .

    Răspunde
  11. MOT GHEORGHE COMUNA CERMEI NR 798 JUD ARAD says:
    7 luni in urma

    Bataie de joc.sunt un abonat vechi ,de la infintarea digi in comuna CERMEI ,si am foarte multe sesizari in legatura cu televiziunea pe cablu si internet,chiar si in acest moment de 3 zile nu avem internet si televiziunea este cu purici ,sau canalele hd ,blurate si este vorba de o strada intreaga cu vreo 10 abonati,. Nu mai stim ce sa facem, probabil vom ajunge in instanta,

    Răspunde
  12. ana sandu says:
    7 luni in urma

    servicii mizerabile in special contactul

    Răspunde
  13. ana sandu says:
    7 luni in urma

    Sa va fie rusine ,ne lasati pe mana unui robot ore in sir

    Răspunde
  14. ana sandu says:
    7 luni in urma

    sa va fie rusine ,ne lasati pe mana unui robot ore in sir .Va platesc cate 3 luni si eu nu pot folosi internetul de 2 saptamani si petrec cu robotul o ora ,sunte-ti foarte ocupati

    Răspunde
  15. Anca says:
    o lună in urma

    Este inadmisibil sa nu va respectati clientii. Am ajuns sa va sun de cateva ori pe saptamana ca sa imi rezolvati problema de internet care ba merge, ba nu merge. Am cumparat tot ce ati zis, dar aparatele voastre nu vreti sa le schimbati, am facut tot cum ati cerut si degeaba. Nu inteleg, trebuie sa mergem la OPC ca sa se intample ceva?

    Răspunde
  16. Nicuț Elena,pitesti says:
    o lună in urma

    Ati scos TLC,vă rog sa-bagati inapoi

    Răspunde
  17. Sahaidac Viorel says:
    o lună in urma

    Buna ziua! Am solicitat pachetul televiziune,internet si portare numar ati trimis cartela telefonica si de 3 saptamani asteptam sa vina sa ne instaleze sunam in continu si ne spune ca sunteti in urgenta-nu va e rusine sa pacaliti oamenii?,am cerut sa vorbesc cu un sef de departament si o d-na pe nume Andreea a spus ca nu exista,vreu sa ii spun d-nei respective ca in orice corporatiie sunt sefi de departamente este o minciunoasa!

    Răspunde
  18. Buca says:
    o lună in urma

    Nu am sa mai plătesc cablu pana nu se rezolvă e o bataie de joc.Bate vântul se deranjeaza ploua la fel ninge la fel nu se poate face nimic sunt angajați de mantuiala.

    Răspunde
  19. Andreea Elena Hriscu says:
    o lună in urma

    Am facut solicitare pt conectarea internetului de o luna am mi sa facut contract si am sunat de 5 ori pt a fi conectata…insa in zadar….Cred ca o sa ajung la OPC ….alta solutie nu vad….sa sun de 5 ori sa mi se spuna ca cererea a fost urgentata si voi fi contactata in cel mai scurt timp….iar cel mai scurt timp nu stiu ce inseamna pt dvs….a trecut o luna….

    Răspunde
  20. Pincu says:
    o lună in urma

    V-as ruga sa introduceți in grila de programe postul Uniunii Europene ARTE. am formulat solicitarea telefonic, dar doamna care a răspuns nu știa amănunte, mi-a recomandat să sun la un alt serviciu, însă rețelele va sunt foarte ocupate și ar însemna sa petrec un timp prețios din viața mea in compania unui robot.
    Mulțumesc!

    Răspunde
  21. Monica says:
    o lună in urma

    Buna ziua! Am probleme cu wifi-ul de un car de luni. Nu este posibil sa am un meeting fara sa se intrerupa din minut in minut conversatia si nu se mai conecteze cateva minute bune deloc. Asta in conditiile in care stua la nici un metru distanta de router. Am facut azi iar 3 sesizari pentru ca lucrez de acasa si nu pot sa fac nimic fara internet (laptopurile noi nu au posibilitatea sa folosesti internetul prin cablu, deci fara wifi functional esti mort). Cica vine cineva intre orele 17-19 (este ora 20) si tot astept.. Pe telefon e aceeasi problema. Mi se pare inadmisibil si de neinteles de ce nu functioneaza un serviciu de internet basic in anul 2021. Mereu laudam Romania pt internet.. insa de ceva vreme sunt profund dezamagita pt felul in care mai ales DIGI ofera acest serviciu.

    Răspunde
  22. Cojocnean liliana says:
    4 săptămâni in urma

    Buna ziua as dori un csblu tv digi televiziune prin satelin

    Răspunde
  23. Cretu Ion says:
    3 săptămâni in urma

    Buna ziua !Am si eu o problema de foarte mult timp .In comuna Stoienesti jud Giurgiu nu am nici un fel de semnal la telefon .Locuiesc pe str Boncii si semnal zero .Care ar fi cauza ?Abonatii de la Telekom nu au probleme .

    Răspunde
  24. Monica Nita says:
    2 săptămâni in urma

    Buna ziua! De o saptamana intampinam probleme cu internetul pe strada Moldovita, sector 4, Bucuresti. Am efectuat nenumarate apeluri in call center si mi se spune ca sunt incidente. Vreau sa se rezolve problema cat mai repede. Conexiunea este intrerupta mereu din cauza serviciilor dumneavoastra. De o saptamana mi se spune ca se va rezolva si nu se concretizeaza nimic. Aceste incidente trebuie efectuate pe timp de noapte, nu ziua cand clientii folosesc internetul. Este bataie de jos vis a vis de clientii dumneavoastra!! Va rog sa rezolvati urgent problema. In caz contrar ne vom retrage din aceasta retea!!!

    Răspunde
  25. GOSU ANTON says:
    2 săptămâni in urma

    BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI PRIN POSTA CONTRACTUL PE CARE L-AM INCHEIAT CU DV. DOAMNE PE CE PLANETA SUNTEM?
    BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI CONTRACTUL PRIN OFICIUL POSTAL LA ADRESA UNDE MI S-A INSTALAT CABLU TV. NU AM DE LA DV. NICI O FORMA LEGALA. IMI CERE-TI DATE DIN CONTRACT – COD CLIENT , EU DE UNDE SA LE IAU. NU DORESC FACTURA ELECTRONICA, NU AM CALCULATOR PERSONAL. VA ROG SA MA INTELEGE-TI CA NU POT FACE PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU. NU AM CONTURI DESCHISE PRIN BANCI. DECI ESTE CLAR CA MA INTELEGE-TI. MULTUMESC. ASTEPT CONTRACTUL INCHEIAT CU DV. SI FACTURA DE PLATA PRIN POSTA LA DOMICILIUL RESPECTIV. AM ACEST DREPT LEGAL DA? NU FAC PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU PRIN POSTA. NU SUNTEM MARIONETE, SUNTEM OAMENI SI SA NE RESPECTAM. DACA NU POT REZOLVA ACEASTA PROBLEMA SUNT NEVOITA SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. IN TERMEN DE 30 DE ZILE.
    VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.

    Răspunde
  26. Chivu Nicolae says:
    o săptămână in urma

    Sunt din Vulturești Argeș am o problema la cablu tv de trei saptamani și nu mă bagă nimeni în seamă spune de fiecare dată că .nu mă aude dece?pt că eu plătesc serviciile de fiecare dată mă ajuta cineva?

    Răspunde
  27. Mihai Marian says:
    o săptămână in urma

    Bună seara faceți ceva cu grila de program nu este în concordanță cu ora vă mulțumesc asta se întâmplă de când sa dat oră înainte

    Răspunde
  28. Dumitricâ says:
    6 zile in urma

    0 seriozitate,de 8 ore am anunțat că nu funcționează cablu tv Va rog frumos pe perioada cît nu a funcționat să-mi dați bani

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Despre
  • Contact
  • Politica de confidențialitate

© 2021 Geeki

Fara rezultate
Vezi tot rezultatul
  • Stiri IT
  • Review
  • Mobile
  • Ghiduri
  • Cum sa
  • Jocuri
  • Specificatii Telefoane
  • Crypto
  • More
    • Computer
    • Gadget
    • Internet
    • Stiinta
    • Oferte
    • Aplicatii
    • Auto
    • Anime
    • Seriale
    • Filme
    • GSM
    • Cultura
    • CES

© 2021 Geeki