Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente şi servicii cu clienţii, aţi ajuns p e aceasta pagină pentru că doriţi să îi contactaţi pe cei de la DIGI? Aveţi un deranjament sau pur şi simplu doriţi o schimbare a contractului? Mai jos am simplificat pentru dumneavoastră modalităţile de a-i contacta pe cei de la DIGI România.

Am urmărit trendul din România cu privire la datele de contact, şi am observat că de multe ori, oamenii nu ajung să îi contacteze pe cei de la Digi din varii motive, probabil acest articol nu a fost pe înţelesul tuturor, aşa că mai jos am să vă ofer un tabel cu principalele modalităţi de contact, un fel de rezumat. Dacă doriţi multe detalii, vă recomandăm să citiţi acest articol în întregime. Să începem!

Număr deranjamente şi contact0314004600
E-Mail contact DIGI[email protected]
TInformatii despre contact DIGI

Ca si la celelalte servicii vom avea metode offline cat si online de a contacta serviciile DIGI Romania, asa ca fiti atenti, in acest articol veti primi toate informatii de care aveti nevoie.

DIGI Mobil reprezinta una dintre cele mai bune solutii de abonament din Romania, chit ca nu ai SMS-uri la unele abonamente, totusi acestea sunt foarte ieftine si ofera internet de calitate, cel putin acolo unde este acoperire aveti nelimitat 4G, ceea ce pentru mine prezinta un plus substantial, fata de celelalte abonamente din Romania acestia vin cu cele mai ieftine.

Contact DIGI / RCS RDS

Cea mai simpla metoda de a contacta compania DIGI Contact pentru deranjamente sau servicii cu clientii este de a forma numarul de telefon 0314004600, veti putea fi recunoscuti dupa id-ul abonamentului pe care il aveti sau numarul de telefon de pe care sunati si veti putea primi asistenta ceruta.

Pentru ca totusi putem avea cazuri in care sunteti in Italia si doriti asistenta din Romania, puteti apela la numarul de telefon: 0314074077 pentru Spania puteti suna la numarul: 0314006422.

Mai jos aveti si alte metode de contact, prin telefon, offline si online, in functie de varianta pe care o alegeti veti avea mai multe resurse si informatii.

Modalitati de a contacta DIGI  Romania
Modalitati de a contacta DIGI Romania

Contact telefonic DIGI

In functie de problema pe care o avem:

  • 0314004401 SERVICII FIXE: Pentru digi deranjamente la serviciile fixe, precum internet prin cablu fix, TV, fix, si multe altele, numarul de mai sus este destinat acestor lucruri. – digi deranjamente
  • 0314007777 sau 777 DIGI MOBIL: Apeleaza gratuit numerele afisate anterior daca doresti informatii despre DIGI Mobil, veti putea rezolva probleme, sesizari si multe altele in legatura cu abonamentele sau cartelele prepay.
  • 0314004000 SATELIT: Pentru serviciile TV Satelit, apelati gratuit la numarul afisat anterior.
  • Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage: Inca nu am gasit un numar destinat acestor servicii insa este de ajuns sa apelati la numerele pentru Digi Mobil.
  • 0314006500 sau *500: Pentru probleme sau intrebari legate de abonamentele business.
  • 0314074077: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia
  • 0314006422: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania
  •  0314008000: Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania

Vom avea o varietate de posibilitati de a contacta DIGI Mobil, RCS RDS sai TV, pentru acestea contactati in functie de judetul de care apartineti, urmatoarele numere.

Digi contact – numere de telefon pentru servicii cu clientii pe judete

  • Alba: 0358400401 / 0358400414
  • Arad: 0357400401 / 0357400414
  • Arges: 0348400401 / 0348400414
  • Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  • Botosani: 0331400401 / 0331400414
  • Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
  • Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
  • Gorj: 0353400401 / 0353400414
  • Harghita: 0366400401 / 0366400414
  • Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
  • Ialomita: 0343400401 / 0343400414
  • Iasi: 0332400401 / 0332400414
  • Maramures: 0362400401 / 0362400414
  • Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
  • Mures: 0365400401 / 0365400414
  • Neamt: 0333400401 / 0333400414
  • Olt: 0349400401 / 0349400414
  • Prahova: 0344400401 / 0344400414
  • Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
  • Salaj: 0360400401 / 0360400414
  • Sibiu: 0369400401 / 0369400414
  • Suceava: 0330400401 / 0330400414
  • Teleorman: 0347400401 / 0347400414
  • Timis: 0356400401 / 0356400414
  • Tulcea: 0340400401 / 0340400414
  • Vaslui: 0335400401 / 0335400414
  • Valcea: 0350400401 / 0350400414
  • Vrancea: 0337400401 / 0337400414

FAX

In cazul in care varianta de contactat telefonica nu te ajuta prea mult, mai ai modalitatea FAX, la numarul 0314004441.

Contact DIGI Offline

Una dintre cele mai apreciate metode si toto odata cele mai bune este prezenta in magazinele offline, acestea prin prezenta in aceste magazine vei fi cel mai bine lamurit, si indrumat spre a rezolva o problema serioasa, rezilierea contractelor si asa mai departe. Chiar si la semnarea unui contract cu cei de la DIGI este cel mai bine sa va prezentati in magazinele offline, in acest mod veti putea vedea cu ochii dumneavoastra cum functioneaza serviciile, in cazul unei achizitionari de telefon, veti putea vedea cum arata in mana telefonul si exemplele pot continua in acest fel.

Contact DIGI Online

Daca doriti sa contactati reteaua de telefonie mobila prin intermediul unul mail, al pagini de facebook sau au unui formular de contactat este necesar sa urmariti pasi de mai jos.

Contact digi Romania prin pagina de facebook: Puteti contacta prin aceasta pagina, de regula se raspunde destul de repede, deci nu veti avea probleme cu asteptatul, este de la sine inteles ca trebuie sa oferiti informatiile necesare pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor.

Contact digi Romania prin formularul de contact: Intrand pe pagina oficiala de contact, veti avea detalii de contact pe iar spre terminarea paginii un formular de contact, completati acel formular de contact si veti putea primi informatiile de care aveti nevoie.

Digi Contact
Digi Contact

Deranjamente DIGI prin MAIL

  • [email protected] – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • [email protected] – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.
deranjamente digi
deranjamente digi

Cam acestea sunt informatiile de contactat pentru compania DIGI Romania, speram ca v-au ajutat, cele mai frecvente probleme pe care le au clinetii sunt:

  1. probleme facturi/plati;
  2. probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
  3. probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
  4. problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
  5. problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
  6. probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
  7. problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

Daca aveti alte intrebari sau doriti informatii, va stam si noi la dispozitie la rubrica de comentarii, nu uitati insa, vom ajuta doar cu setarile la internet, si raspunsuri simple, nu reprezentam in mod legal si oficial DIGI Romania, asa ca pentru probleme complicate folositi-va de metodele de mai sus pentru a contacta personalul acestora.

Cine sunt DIGI Romania?

Digi a fost prima oara infiintat in Romania, prin denumirea Romanian Cable Systems (RCS) in anul 1994, de atunci acestia si-au extins serviciile prin mai multe tari prin care Ungaria, Moldova dar si Italia sau Spania, dupa cum stim, si astazi ii putem gasi in tarile mentionate.

In prim plan acestia au avut ca servicii TV prin cablu, internet si fix, in ultimul timp avem Digi Mobil un serviciu foarte apreciat in Romania datorita preturilor mici si a acoperirii din ce in ce mai mare a acestor servicii.

Daca doriti sa vedeti acoperirea DIGI in Romania, inainte de a face un contract va recomand sa vizitati aceasta pagina, va va ajuta sa vedeti daca aceasta companie este sau nu potrivita pentru dumneavoastra. Daca doriti sa oferiti o parere cu privire la DIGI Contact, va recomandam sa postati la rubrica de comentarii, dar fara date personale precum adrese, acestea vor fi sterse sau cenzurate in rubrica de comentarii.

Alte legaturi importante:

Acest articol a fost actualizat in data de 17/12/2021, informatiile sunt relevante pentru anul curent cat si pentru anul 2022, daca cumva am omis ceva din greseala, sau doriti alte informatii de contact despre DIGI Romania, va rugam sa ne lasati un comentariu.

Informatiile oferite in acest articol despre Digi Contact si deranjamente digi au fost preluate de pe site-ul oficial digi.ro. Acest articol despre Contact DIGI este pur informativ si speram sa va fi ajutat intr-un fel sau altul.

Distribuie.

Marian Ciobanu, redactor-şef pentru publicaţia Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment nerd, ştiinţa şi jocuri video, îmi place să testez telefoane, laptopuri, dispozitive foto/video, tablete şi alte diferite gadgeturi iar aceste informaţii le împărtăşesc prin acest website.În perioada 2014-2018, am fost fondator şi redactor-şef la revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, apoi din 2019, am început un nou proiect numit GEEKI, un portal de ştiri şi informaţii IT&C, unde puteţi găsi diverse articole despre Hi-Tech, Ştiinţă, divertisment nerd, jocuri video şi multe altele.În momentul de faţă folosesc un Samsung Galaxy S22 Ultra ca şi telefon principal pentru foto/video şi alte task-uri în serviciul website-ului, iar pentru conţinutul site-ului, şi bună gestionare a lui, folosesc un computer făcut "pe piese".

52 de comentarii

  1. Sorin Petcut on

    Buna! Cel mai prost serviciu de internet: DIGI.
    Am facut o gramada de sesizari si reclamatii, de o luna nu a venit nimeni sa rezolve problema.
    Se intrerupe conexiunea din minut in minut.

    • Corect.
      Și eu la fel. Sunt niște ignoranți, dar vor recenzii pozitive… Mie nu mi-au activat datele în sistem și-mi cer să plătesc factura a doua oară.

    • Ce fac, nu merge internetul! Am 6 luni de cândam instalat acasă, am putut să-l folosesc 1/2 oră! Ce spuneți de asta? Digi!

      • Campanu Angelica on

        Buna ziua,deoarece nu am reusit sa gasesc un formular de reclamatii va plasez una aici!Ieri in jurul orei 15.30 am apelat serviciul deranjamente ptr o problema a cablului tv…mi sa spus ca o sa se trimita o echipa dar nu au venit.Azi am apelat iar acelasi numar si mi sa spus ca exista o problema in zona la noi si cand se va rezolva voi primi un sms,pana acum nimic .Deci dei de la rcs -rds as avea totusi rugamintea sa vina cineva sa imi rezolve problema cablului .

  2. Parvulescu Elena, str. Calea Poienii nr. 13, Brasov on

    Pentru rezilierea unui contract cum pot sa ma adresez dvs. in conditiile actuale

  3. Fota Bianca Maria on

    Buna ziua! Am o problema cu wifi-ul. Nu se conectează la calculator,iar pe telefon nu merge

  4. Cismasiu Natalia on

    Cel mai neserios firma….de 5 ore am ramas fara internet si cablu….dupa 3 sesizari va fii remediat doar a doua ziii.asta da servicii.bravo

    • Am facut un contract pt cablu tv,dar foarte greu se misca nu stiu cit trebuie sa astept si din ce moment voi începe sa platesc

  5. pricope sandica on

    buna ziua. vreau sa renunt la telefonul si numarul de mobil rds. unde duc telefonul?
    multumesc.

    • Buna ziua, va recomandam sa contactati suportul clienti DIGI daca nu, va puteti deplasa in cel mai apropiat punct Digi, in functie de cum aveti contractul puteti renunta la serviciile DIGI, noi nu reprezentam serviciul de telecomunicatii, informatia primita este una recomandata doar. O zi frumoasa, speram sa rezolvati!

  6. buna ziua am un containar pe un teren in Santana de mures pe str Mori si as dori sa-mi bag internetul ,exista fibra optic la poarta insa operatoare la care am fost tot imi cere numar de casa pe care primaria nu poate sa mi dea pana nu vine puz-ul.mentionez ca eu mai am doua abonamente pe numele meu la compania dumneavoastr si ma gandeam ca de sar putea factura pe una din abonamente cu specificare ca s-a montat in Santana. Intrebarea mea este daca pot monta internet fara numar la casa sper sa se gaseasca o solutie convenabila MULTUMESC!

    • Buna ziua, va recomandam sa sunati la servicii cu clientii pentru lamuriri. Posibil sa faceti contractul pe o adresa normala apoi sa transferati serviciile acolo unde aveti nevoie, insa facturile sa le primiti si sa le platiti pe baza adresei normale. E doar un gand, nu stiu daca se poate acest lucru cu adevarat.

    • Stelea Doru on

      Bună ziua! Acest Digi Mobil, RDS și ce mama dracului mai este! Sunt niște nemernici! De 3 zile nu merge nici TV nici internetul. Am vreo 10 seziari. La fiecare sesizare aștepți cel puțin 30 minute. Este a doua zi când stau acasă săi aștept. Promisiuni din 2 în 2 ore. Dar nimic.

  7. Negrila Roxana Alexandra on

    Buna ziua nu imi merge internetul am platit aseara un milion dati drumul la net

  8. Bogatu Mihaela-Jeni on

    Buna ziua!
    Am făcut un contract cu firma dvs. pe 15 iunie 2020. Ieri, 3.072020,au venit băieții de la tehnic sa instaleze cablul TV, dar imediat după ce au sosit la locație, au primit un telefon, care ii solicita la alta adresa. Au spus ca vor reveni astăzi 4.07.2020 sa instaleze cablul TV. Nu au revenit. Va rog sa va tratați toți clienții cu aceeași seriozitate și sa dați dovada de profesionalism. Va rog sa faceți demersurile necesare pentru a ma putea branșa și eu la cablu. Ii voi aștepta mâine la locație. Aștept confirmarea dumneavoastră telefonică. Și pentru mine este o urgenta. Mulțumesc anticipat!

    • Ion Dan-George on

      Bună-ziua! De pe data de 24.06.2021 am solicitat telefonic o echipă deoarece televizorul meu nu mai recepționat niciun canal. Ieri am avut două solicitări, azi trei dar nu a venit nimeni. Azi nici celelalte televizoare n-au mai mers. Mi se spune că sunt prea solicitați de aceea nu au ajuns. Dar au trecut 2 zile, e posibil așa ceva? Cum plătim abonamentul așa ar trebui să fie și serviciul. Poate dv să faceți ceva.

  9. Bunea Gheorghe on

    Am facut un contract la DIGI pentru cablu tv si internet . Acest contract a fost facut in data de 6 august 2020 . am sunat si am intrebat care este situatia si cand vor veni sa onoreze contractul . Nu am primit nici un raspuns . Va rog faceti ceva si urgentati instalarea . Pentru mine este o urgenta . Nu ma contactat nimeni sa imi spuna ceva . Va multumesc .

  10. MOT GHEORGHE COMUNA CERMEI NR 798 JUD ARAD on

    Bataie de joc.sunt un abonat vechi ,de la infintarea digi in comuna CERMEI ,si am foarte multe sesizari in legatura cu televiziunea pe cablu si internet,chiar si in acest moment de 3 zile nu avem internet si televiziunea este cu purici ,sau canalele hd ,blurate si este vorba de o strada intreaga cu vreo 10 abonati,. Nu mai stim ce sa facem, probabil vom ajunge in instanta,

  11. sa va fie rusine ,ne lasati pe mana unui robot ore in sir .Va platesc cate 3 luni si eu nu pot folosi internetul de 2 saptamani si petrec cu robotul o ora ,sunte-ti foarte ocupati

  12. Este inadmisibil sa nu va respectati clientii. Am ajuns sa va sun de cateva ori pe saptamana ca sa imi rezolvati problema de internet care ba merge, ba nu merge. Am cumparat tot ce ati zis, dar aparatele voastre nu vreti sa le schimbati, am facut tot cum ati cerut si degeaba. Nu inteleg, trebuie sa mergem la OPC ca sa se intample ceva?

  13. Sahaidac Viorel on

    Buna ziua! Am solicitat pachetul televiziune,internet si portare numar ati trimis cartela telefonica si de 3 saptamani asteptam sa vina sa ne instaleze sunam in continu si ne spune ca sunteti in urgenta-nu va e rusine sa pacaliti oamenii?,am cerut sa vorbesc cu un sef de departament si o d-na pe nume Andreea a spus ca nu exista,vreu sa ii spun d-nei respective ca in orice corporatiie sunt sefi de departamente este o minciunoasa!

  14. Nu am sa mai plătesc cablu pana nu se rezolvă e o bataie de joc.Bate vântul se deranjeaza ploua la fel ninge la fel nu se poate face nimic sunt angajați de mantuiala.

  15. Andreea Elena Hriscu on

    Am facut solicitare pt conectarea internetului de o luna am mi sa facut contract si am sunat de 5 ori pt a fi conectata…insa in zadar….Cred ca o sa ajung la OPC ….alta solutie nu vad….sa sun de 5 ori sa mi se spuna ca cererea a fost urgentata si voi fi contactata in cel mai scurt timp….iar cel mai scurt timp nu stiu ce inseamna pt dvs….a trecut o luna….

  16. V-as ruga sa introduceți in grila de programe postul Uniunii Europene ARTE. am formulat solicitarea telefonic, dar doamna care a răspuns nu știa amănunte, mi-a recomandat să sun la un alt serviciu, însă rețelele va sunt foarte ocupate și ar însemna sa petrec un timp prețios din viața mea in compania unui robot.
    Mulțumesc!

  17. Buna ziua! Am probleme cu wifi-ul de un car de luni. Nu este posibil sa am un meeting fara sa se intrerupa din minut in minut conversatia si nu se mai conecteze cateva minute bune deloc. Asta in conditiile in care stua la nici un metru distanta de router. Am facut azi iar 3 sesizari pentru ca lucrez de acasa si nu pot sa fac nimic fara internet (laptopurile noi nu au posibilitatea sa folosesti internetul prin cablu, deci fara wifi functional esti mort). Cica vine cineva intre orele 17-19 (este ora 20) si tot astept.. Pe telefon e aceeasi problema. Mi se pare inadmisibil si de neinteles de ce nu functioneaza un serviciu de internet basic in anul 2021. Mereu laudam Romania pt internet.. insa de ceva vreme sunt profund dezamagita pt felul in care mai ales DIGI ofera acest serviciu.

  18. Buna ziua !Am si eu o problema de foarte mult timp .In comuna Stoienesti jud Giurgiu nu am nici un fel de semnal la telefon .Locuiesc pe str Boncii si semnal zero .Care ar fi cauza ?Abonatii de la Telekom nu au probleme .

  19. Monica Nita on

    Buna ziua! De o saptamana intampinam probleme cu internetul pe strada Moldovita, sector 4, Bucuresti. Am efectuat nenumarate apeluri in call center si mi se spune ca sunt incidente. Vreau sa se rezolve problema cat mai repede. Conexiunea este intrerupta mereu din cauza serviciilor dumneavoastra. De o saptamana mi se spune ca se va rezolva si nu se concretizeaza nimic. Aceste incidente trebuie efectuate pe timp de noapte, nu ziua cand clientii folosesc internetul. Este bataie de jos vis a vis de clientii dumneavoastra!! Va rog sa rezolvati urgent problema. In caz contrar ne vom retrage din aceasta retea!!!

  20. BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI PRIN POSTA CONTRACTUL PE CARE L-AM INCHEIAT CU DV. DOAMNE PE CE PLANETA SUNTEM?
    BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI CONTRACTUL PRIN OFICIUL POSTAL LA ADRESA UNDE MI S-A INSTALAT CABLU TV. NU AM DE LA DV. NICI O FORMA LEGALA. IMI CERE-TI DATE DIN CONTRACT – COD CLIENT , EU DE UNDE SA LE IAU. NU DORESC FACTURA ELECTRONICA, NU AM CALCULATOR PERSONAL. VA ROG SA MA INTELEGE-TI CA NU POT FACE PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU. NU AM CONTURI DESCHISE PRIN BANCI. DECI ESTE CLAR CA MA INTELEGE-TI. MULTUMESC. ASTEPT CONTRACTUL INCHEIAT CU DV. SI FACTURA DE PLATA PRIN POSTA LA DOMICILIUL RESPECTIV. AM ACEST DREPT LEGAL DA? NU FAC PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU PRIN POSTA. NU SUNTEM MARIONETE, SUNTEM OAMENI SI SA NE RESPECTAM. DACA NU POT REZOLVA ACEASTA PROBLEMA SUNT NEVOITA SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. IN TERMEN DE 30 DE ZILE.
    VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.

  21. Chivu Nicolae on

    Sunt din Vulturești Argeș am o problema la cablu tv de trei saptamani și nu mă bagă nimeni în seamă spune de fiecare dată că .nu mă aude dece?pt că eu plătesc serviciile de fiecare dată mă ajuta cineva?

  22. Mihai Marian on

    Bună seara faceți ceva cu grila de program nu este în concordanță cu ora vă mulțumesc asta se întâmplă de când sa dat oră înainte

  23. 0 seriozitate,de 8 ore am anunțat că nu funcționează cablu tv Va rog frumos pe perioada cît nu a funcționat să-mi dați bani

  24. De 2 zile am facut 3 sesizări ca nu merge atat cablu tv cat si internet ul fara a se deranja seriviciul tehnic in a rezolva problema, azi fiind sambata vor veni probil doar luni, mari nesimțiți!

  25. Arone otilia on

    Cum este posibil am rămas fără semnal la tv de 48 de ore o stradă întreaga am făcut sesizări si nimeni nu ne bagă în seamă este vb de com.jebel jud. Timis oare mai asteptam mult sa vina o echipă la fata locului sa vada despre ce este vorba

  26. Toader Gabriela on

    Sunt în Germania, nu-mi merge nici voce sau internet,am activat romingul înainte de a ieși din țară, vreau rezolvare până nu reziliez contractul, bătaie de joc.sper să-mi și răspundeți!

  27. Georgeta Neagu on

    Buna seara! De o luna de zile am mari probleme cu internetul . Ori de câte ori nu am semnal trebuie sa merg la companie pentru că telefonic, nu îmi răspund. Astăzi,5 august am fost din nou, avenit un tip,bai mama lui,care a gâdilat routerul lor, căci acolo este problema,a mers fix ,până la orele 18,acum iar nu am semnal..am incercat sa dau telefon,un robot spune prostii și nu poți să spui problema. Avem fibra optica la.intrarea in bloc ,dar degeaba,nu instalează nici fibra,nu își schimbă mici routerul. Calarasi

  28. Antonie Gheorghe on

    Cel mai prost furnizor de Internet
    Am facut mai multe reclamații si nu sa rezolvat nimic
    Platesc contractul de 3 luni si inca nu am internet
    Rusine domnilor,,, DIGI,,, 😢😢😢😢😢

  29. Multumesc Dlui Paul pentru felul prompt in care m-a asistat in rezolvarea problemei mele. Super serviciu cu clientii.

  30. Popeanu Steluța on

    Vă rog mult să reveniți la cererea mea de relocare Nr. 2997514194 /07.01.2022 a facturii la energie electrică pe luna noiembrie ce a rămas neplătită, deoarece ajutorul de căldură a intrat pe luna următoare și nici nu a acoperit întreaga sumă. Mesaj să plătesc îmi dați, dar nu am salariu cu ce plăti nici măcar mica diferență, de aceea am făcut cerere la Primărie. Iar luna următoare beneficiez de întreaga compensare, e mai mare și acoperă întreaga factură. Nu mă obligați să ajung la Protecția Consumatorului, nu eram de față deci nu am eu o vină. Eu când plătesc factura nu e deja emisă? De ce să nu puneți corect banii unde trebuie fără să îmi cereți mie, fără să îmi faceți un stresa inutil. Mulțumesc de înțelegere

  31. Bună ziua, am abonament la Digi Internet + TV , as vrea sa mă conectez la digi.online pe telefon pentru a vedea programele tv de pe telefon, însă îmi cere să mă autentific cu mail / client ID și parola, ei bine unde găsesc acest cont? Client ID am înțeles că este pe factura, dar parola unde o găsesc? Că mie când mi-au băgat pachet-ul dumneavoastră nu mi-a făcut nimeni cont sau să-mi zică cineva ceva de vreun cont…? 🤔

  32. Chelaru ionela on

    Buna ziua astept de 3 saptamani sa vina cineva sa imi instaleze cablu de la tv si internet se poate asa ceva sa astepti atata timp

  33. Neseriosi si nesimtiti! Doua zile de apeluri pentru ca nu merge netul si nu a venit nimeni. La fiecare apel zic sa astepti min 2:30 h, cred ca fiecare sesizare o trec ca pe una noua. Este a n-spea mia oara cand asteptam ca prostii sa ne onoreze cu asistenta gigeii de la Rds…D-ne fereste sa fie nevoie de interventia lor…

  34. Astăzi Acum Vineri 1/07/2022. Draga Marian
    Raluca Te Roagă Marian Acum Rețele wi-fi Digi-K4DK Parolă
    Raluca Te Roagă Marian Acum scris Wi fi Digi-k4DK Parolă Vrei Raluca Citește Marian Da

  35. Pentru toti care au facut sesizari in comentarii , e clar ca nu stiti diferenta dintre un blog si ceva informatii utile si site-ul digi oficial.

    Daca voi credeti ca plasand sesizari in comentarii pe un site oarecare se va rezolva ceva , e clar , va meritati soarta si meritati sa fiti tepuiti nu de digi , ci de toate firmele de telefonie.

    • Marian Ciobanu on

      Bună ziua, vă mulţumim pentru intervenţie. Într-adevăr nu prea se face diferenţa dintre blog şi site-ul oficial digi, însă nu doresc să fie ţepuit nimeni, sper că marea majoritate să vadă acest articol util şi să rezolve orice problemă pe care o are cu operatorul în cauză.

  36. Dumitru Gina on

    Alo Digi,aștept de 1 luna sa vina cineva, sa-mi bage cablu și nimic ,am tot sunat, am copii mici ,nu ii pot tine fără tv,nu se poate asa ceva ,pt extindere de fibra de 300m ,trebuie sa aștept ani de zile?Cât sa mai aștept, sunt dezamăgită complet😔

    • Marian Ciobanu on

      Bună ziua, vă rog să luaţi la cunoştinţă că acest website este pur informativ cu informaţii de contact şi ne asumăm nici un fel de afiliere în legătură cu compania despre care am oferit nişte informaţii de contact. Dacă vă putem ajuta într-un fel cu privire la alte informaţii de contact, vă rog să ne spuneţi acest lucru în comentarii! Vă mulţumesc!

Lasa un raspuns