Renault colaborează cu Google pentru a crea mașina viitorului

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

TL;DR

  • Renault și Google colaborează pentru a crea o mașină care să folosească platforma Android Automotive OS;
  • Această mașină va utiliza conceptul „Digital Twin” pentru a accelera procesul de dezvoltare;
  • Automobilul definit prin software ar putea detecta mai bine când are nevoie de întreținere și s-ar putea adapta la obiceiurile șoferului.

În 2018, Renault-Nissan-Mitsubishi a colaborat cu Google pentru a introduce în mașini software precum Google Maps și Assistant. Acum, Renault continuă această colaborare prin dezvoltarea unui „software-defined car”. Această nouă mașină va utiliza platforma Android Automotive OS de la Google.

Cele două companii își propun să ofere în permanență noi servicii la cerere și noi caracteristici prin actualizări. Google va fi „furnizorul preferat de cloud” pentru această mașină.

Renault și Google vor colabora la realizarea unui „Digital Twin”, care este o replică virtuală a mașinii care poate fi folosită pentru a accelera procesul de dezvoltare. Datorită abilităților sale sofisticate de inteligență artificială, companiile vor putea să integreze mai ușor noi caracteristici și servicii în mașină. De asemenea, acestea vor putea oferi aplicații noi în mașină și în afara acesteia, precum și caracteristici inovatoare pentru șoferi.

Principalele beneficii ale „mașinii definite prin software” sunt că aceasta va putea detecta cu mai multă precizie problemele care necesită întreținere și se va putea adapta la obiceiurile șoferului. În consecință, modele de asigurare pot fi apoi create pe baza istoricului de conducere al unei persoane.

Fiind prima companie care a prezentat o experiență auto definită prin software, Tesla adaugă diverse atribute noi mașinilor sale electrice prin actualizări ocazionale. Urmând exemplul, alte companii, precum Hyundai și Porsche, caută să ofere o experiență similară clienților. Cu ajutorul Google, Renault plănuiește să profite de cunoștințele unui specialist în acest domeniu care cunoaște bine concurența și nu numai.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.