Samsung Electronics Co., Ltd. a preluat conducerea în piața globală de televizoare dec 15 ani si lucrurile nu se schimba, potrivit datelor de la Omdia, expert în cercetare de piață. Acest raport, lansat pe 23 februarie, arată că Samsung Electronics a înregistrat o cotă de piață de 31,8% în funcție de venit în ultimul trimestru al anului 2020 și a asigurat cea mai mare cotă din totalul categoriei în anul 2020, cu 31,9%.
Creșterea Samsung în domeniul televiziunilor întărește angajamentul mărcii față de cele mai premium experiențe de divertisment la domiciliu, alături de creșterea rapidă a portofoliului QLED, leadership în categoria ecranului ultra mare, peste 75 „, introducerea și extinderea catalogului Lifestyle TV și o serie de realizări fără precedent pentru industrie, pentru categorie și pentru produse, datorită căutării constante a lui Samsung pentru inovație.
Privind în urmă în ultimii 15 ani, agenda de creștere și inovare Samsung a încorporat noi tehnologii care au încălcat standardele, anunțând în același timp noi categorii și ajungând la o mare varietate de profiluri și contexte ale consumatorilor.
În 2021, Samsung se așteaptă să își mențină poziția de lider în industria TV prin introducerea și extinderea portofoliului său de produse și prin implementarea de tehnologii și resurse proprii în gama sa de televizoare.
Aceasta include noile categorii Neo QLED și MICROLED, televizoare Lifestyle și o aliniere a operațiunilor în întreaga companie prin programe de durabilitate pe termen lung. În următorii câțiva ani, Samsung va continua să investească și în cercetarea și dezvoltarea produselor pentru domenii strategice de afaceri, consolidându-și capacitatea de a oferi noi tehnologii.