OnLeaks și GizNext au pus mâna pe randări ale viitorului Xperia 1 IV, care va fi urmasul lui Xperia 1 III în 2022. Se pare că noua serie preia codurile predecesorului său.
Sony nu este cunoscut pentru abundența sa de lansări pe linia sa de smartphone -uri. Producătorul japonez, care este specializat în multe alte produse high-tech, continuă să ofere noi modele de telefoane la intervale regulate. Deși Xperia 1 III nu și-a sărbătorit încă primul an, știm dintr-o sursă de încredere că Sony lucrează la succesorul său, Xperia 1 IV. După câteva informații despre caracteristicile sale recente, acum avem primele randări care s-au scurs. Acestea permit să ne facem o primă idee despre aspectul acestui nou model, care aparent va rămâne pe un design foarte asemănător.
CE ȘTIM DESPRE SONY XPERIA 1 IV




Site-ul Giznext este cel care ne spune mai multe astăzi despre Xperia 1 IV. Din punct de vedere al designului, acesta va prelua, așadar, mai mult sau mai puțin pe cel al lui Xperia 1 III, cu un stil cu margini plate și un ecran 21:9 fără crestătură sau perforare.
Modulul foto din spate pare să găzduiască trei senzori foto, precum și un bliț. Pe marginea dreaptă, butonul de pornire încorporează un cititor de amprentă, in partea stanga se află tradiționalele taste de volum, precum și un buton dedicat camerei, care acționează ca declanșator. Toate acestea erau deja acolo pe Xperia 1 III. Cu toate acestea, Sony pare să fi eliminat butonul dedicat Google Assistant pe acest nou model.
Portul USB-C și slotul SIM sunt situate în partea de jos, în timp ce mufa de 3,5 mm este pe marginea de sus.
Descoperim si dimensiunile telefonului: 164,7 x 7,8 x 8,3 mm (9,5 mm tinand cont de modulul foto). În ceea ce privește ecranul, știm că va fi unul de 6.5 inch, fără alte detalii. Datorită imaginilor și redării 3D, putem observa că în prezent sunt luate în considerare două culori: negru și verde închis.
Smartphone-ul ar trebui, în orice caz, să fie dezvăluit în curând. Unele zvonuri au contat chiar pe o prezentare a lui Sony la MWC 2022, dar din cauza absenței mărcii la eveniment, o prezentare în zilele următoare pare puțin probabilă.