Starlink costă acum mai puțin în România: 230 lei pe lună

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

Anterior, Starlink, serviciul de internet prin satelit furnizat de SpaceX, costa 99 de euro pe lună. Cu toate acestea, compania lui Elon Musk și-a actualizat prețurile de pe website care acum sunt reduse semnificativ.

Taxa lunară a fost redusă la doar 50 de euro / 230 de lei! De acum, utilizatorii Starlink din România pot beneficia de apeluri video, jocuri și streaming chiar și în cele mai rurale zone din țară, la viteze de descărcare între 130-250 Mbps, fără limită de date.

Screenshot 2022 11 04 at 15.04.11

În prezent, un abonament Starlink costă aproximativ dublu față de un abonament tradițional de fibră optică. Cu toate acestea, ceea ce plătiți este o rețea de mare viteză și cu latență redusă în zonele din România care nu sunt acoperite de infrastructura standard.

Iar dacă vă aflați în deplasare frecvent și doriți să aveți acces la rețeaua Starlink indiferent unde vă aflați, puteți solicita opțiunea de portabilitate. În acest fel, indiferent dacă sunteți acasă sau în vacanță, veți avea întotdeauna o conexiune la internet fiabilă. Opțiunea de portabilitate costă 15 euro în plus pe lună.

„Este ideal pentru clienții care călătoresc în locuri unde conectivitatea este nesigură sau complet indisponibilă”, se menționează în comunicat.

Elon Musk și-a făcut creat o reputație foarte bună prin faptul că a depășit limitele posibilului, fie că este vorba de mașini electrice sau de rachete reutilizabile. Iar prin intermediul celei mai recente „aventuri” ale sale, internetul prin satelit, i-a permis să progreseze rapid și să realizeze o nouă abordare antreprenorială care nu a mai fost realizată de nimeni până acum, permițând acces în România și în alte țări la o modalitate unică de conectare la internet.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.