De aproape un secol, cele patru inele contopite sunt simbolul Audi. Totuși, logo-ul primește acum un aspect ușor diferit. Mulți producători auto și-au schimbat recent logo-urile – inclusiv VW, Peugeot, Kia și Renault. Cele mai multe mărci au dat logo-urilor lor familiare o formă mai simplă, care ar trebui să pară mai modernă decât predecesorul său. Iar acum, Audi face același lucru.
Ce anume este nou?

Celebrele patru inele din logo-ul Audi sunt acum bidimensionale. „Logo-ul nostru de pe mașină este compus din trei elemente și este păstrat în mod constant în alb și negru fără crom pentru un contrast ridicat”, a declarat designerul Audi André Georgi. Elementul alb plutitor va fi încorporat într-un corp de sticlă neagră. Proporțiile celor patru inele vor fi puțin schimbate.
Noua insignă este în concordanță cu restul mărcii Audi: Compania a folosit logo-ul pe broșuri și online încă din 2020, așa că a fost logic să se facă tranziția pentru ca logo-ul să apară și pe mașini. „Scopul nostru este ca cele patru inele să aibă un aspect coerent, indiferent de locul în care oamenii le văd – fie că este vorba de o revistă, de un smartphone sau de un panou publicitar – sau pe și în vehiculele noastre”, spune Georgi.
Ce înseamnă logo-ul Audi?
Cele patru inele întrepătrunse ale mărcii Audi simbolizează unificarea a patru producători auto saxoni care au rămas independenți, pentru a forma Auto Union AG în 1932. Renumitul slogan „Vorsprung durch Technik” datează din 1971. Filiala VW de astăzi își are bazele în această companie.

