Skip to content

Ce cauți?

Audi își schimbă sigla: mai multă puritate și consistență

Audi își schimbă sigla

De aproape un secol, cele patru inele contopite sunt simbolul Audi. Totuși, logo-ul primește acum un aspect ușor diferit. Mulți producători auto și-au schimbat recent logo-urile – inclusiv VW, Peugeot, Kia și Renault. Cele mai multe mărci au dat logo-urilor lor familiare o formă mai simplă, care ar trebui să pară mai modernă decât predecesorul său. Iar acum, Audi face același lucru.

Ce anume este nou?

Celebrele patru inele din logo-ul Audi sunt acum bidimensionale. „Logo-ul nostru de pe mașină este compus din trei elemente și este păstrat în mod constant în alb și negru fără crom pentru un contrast ridicat”, a declarat designerul Audi André Georgi. Elementul alb plutitor va fi încorporat într-un corp de sticlă neagră. Proporțiile celor patru inele vor fi puțin schimbate.

Noua insignă este în concordanță cu restul mărcii Audi: Compania a folosit logo-ul pe broșuri și online încă din 2020, așa că a fost logic să se facă tranziția pentru ca logo-ul să apară și pe mașini. „Scopul nostru este ca cele patru inele să aibă un aspect coerent, indiferent de locul în care oamenii le văd – fie că este vorba de o revistă, de un smartphone sau de un panou publicitar – sau pe și în vehiculele noastre”, spune Georgi.

Ce înseamnă logo-ul Audi?

Cele patru inele întrepătrunse ale mărcii Audi simbolizează unificarea a patru producători auto saxoni care au rămas independenți, pentru a forma Auto Union AG în 1932. Renumitul slogan „Vorsprung durch Technik” datează din 1971. Filiala VW de astăzi își are bazele în această companie.

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.