Săptămâna aceasta, Netflix a oficializat în sfârșit lansarea celui mai ieftin plan cu reclame. Programat să fie lansat pe 3 noiembrie, noul plan numit „Basic with Ads” promite să valorifice abonamentele la platformă și să ofere mai multe opțiuni pentru consumatori.
În timp ce Netflix a descris noul plan drept „Basic with Ads are tot ce le place oamenilor la Netflix”, în iulie , Ted Sarandos, co-director executiv și director de conținut al Netflix, a indicat că acest nou plan ar putea avea un catalog mai mic decât celelalte planuri a serviciului.
Acest lucru se datorează faptului că, deoarece Netflix nu a avut niciodată reclame și nu a intenționat să o facă până de curând, unele dintre ofertele de licențiere pe care le-au negociat pentru filme și emisiuni TV le interzic în mod specific să fie afișate cu reclame.
Variety a vorbit despre acest lucru și a citat câteva comentarii de la Greg Peters, directorul operațiunii Netflix, care a promis că Netflix intenționează să lucreze pentru a reduce numărul de titluri care vor fi indisponibile în planul Basic with Ads.
Un număr limitat de filme și seriale TV nu va fi disponibil din cauza restricțiilor de licențiere și vom depune eforturi pentru a reduce acest lucru în timp.
Deocamdată, încă nu știm exact ce titluri vor fi lăsate în afara planului cu anunțuri la lansare, dar acesta este cu siguranță un motiv pentru care să te uiți înainte să te decizi să-ți schimbi planul actual sau să faci un nou abonament.
[SURSA]

