Telekom Contact, deranjamente telekom, relatii clienti telekom

Cauti Telekom Contact, deranjamente telekom, relatii clienti telekom? Serviciul de relatii cu clienti poate fi contactat pentru sesizari, deranjamente si multe alte informatii in diferite moduri, iar acest articol ofera toate informatiile necesare pentru a ajunge cu succes la unul dintre operatorii Telekoim Romania.

In 2021 compania Telekom Romania a fost achizitionata de catre Orange iar daca cu ceva timp in urma era cunoscut drept Cosmote sau Romtelecom, acum acesta se numeste simplu Telekom, fapt care ne si demonstreaza de ce preturile tot cresc la acest serviciu iar rezilierile recurg din ce in ce mai mult sa ne deranjeze. Din punctul nostru de vedere serviciile Telekom nu sunt cele mai potrivite in comparatie cu Digi, Orange sau Vodafone despre care putem vorbi deja ca au implementat 5G si ca sunt aproape de a-l oferi mai peste tot in tara.

Tutorial despre rezilierea contractelor fara a mai plati taxe abuzive.

Telekom Contact, telekom deranjamente, relatii clienti telekom

Pentru obtine un contact telekom aveti mai multe modalitati, atat online cat si offline, in acest articol vor fi prezentate amandoua. De asemenea, puteti contacta compania offline la magazinele speciale sau la telefon, care este cea mai populara metoda de contactat, deci trebuie sa fiti foarte atenti pentru ca in unele retele mobile daca apelati 1234 veti fi taxati suplimentar, si dupa cum ne-am obisnuit la Telekom, din punctul nostru de vedere este destul de scump.

Contacteaza Telekom offline

  1. Apel telefonic: Daca esti in reteaua de telecomunicatii Telekom Romania, puteti contacta deranjamente telekom, gratuit prin numarul simplu 1234. Nu trebuie neaparat abonament, poti face asta si de pe un prepay. De asemenea mai aveti si numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, ultimele doua fiind valabile gratuite in toate retelele nationale. La inceput veti fi preluati de un robot, care din cate veti observa este pus pe facut nervi, ingreunand foarte mult situatia, trebuie sa urmati pasii necesari pentru a intra in legatura cu un operator de deranjamente telecom protrivit cererii dumneavoastra, spre exemplu deranjamente telekom, solutionari servicii, rezilieri, etc.
  2. Apel Premium: 0903904903** este numarul la care puteti suna daca doriti sa fiti preluati imediat e catre un consultant Telekom, fara a mai fi nevoie sa astepati. Apelul premium poate fi tastat si 0767626464 pentru serviciile de romaing. Din pacate faptul ca nu vei mai astepta va aduce taxe, pe apel va trebui sa platest nu mai putin de 1.92 Euro, totusi, daca sunati din greseala, veti fi informati despre aceste taxe. – deranjamente telekom
  3. Sezisari Fax/Posta: Daca doresti sa contactezi Telekom Romania prin posta sau fax, aveti numarul de fax pentru sesizari: +40219255, iar adresa fizica la care puteti trimite o solicitare, in format offline este:  Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  4. Magazine TR: Magazinele se gasesc in mai toate orasele mari prin mall-uri, centre comerciale mari precum Auchan si asa mai departe, ar fi unul dintre cele mai bune moduri de a obține un contact telekom in modul offline.
relatii clienti telekom
relatii clienti telekom

Conteacteaza Telekom online

  1. Prin email-uri: Puteti trimite mesaje printr-un formular de contactat aflat pe site-ul official, il puteti accesa aici. Vi se va raspunde online prin email, sau in alte cazuri telefonic. Din punctul meu de vedere serviciul telekom contact mai trebuie pus la punct, rare ori vei primi un raspuns in maxim 24 de ore, sa nu mai vorbim de 12, suportul prin mail-uri este cam invechit.
  2. Pagina de Facebook: Suntem in era in care ni se raspunde mai repede pe Facebook decat pe Mail, asa ca puteti contacta cu usurinta compania intrand pe aceasta pagina de facebook Am vazut ca se raspunde si in comentarii, insa daca veti observa are cel mai mare hate din Romania, acesta pagina cand vine vorba de telecomunicatii.

Alte modalitati de contact accesibile nu prea am gasit, dar totusi sper ca v-am ajutat, din punctul nostru de vedere este cam ceea ce cautati, daca aveti alte intrebari, sau doriti sa intrati in discutie pe baza subiectului acestui articol, va asteptam la rubrica de comentarii.

Alte detalii care te pot ajuta pentru Telekom Contact și deranjamente Telekom

În caz de avarii, deservicii și alte probleme legate de buna funcționare a serviciilor Telekom, informațiile pot fi găsite pe site-ul oficial al companiei sau se poate depune o reclamație scrisă.

Accesand site-ul companiei se poate descarca formularul corespunzator, care urmeaza a fi completat in intregime, cu precizarea motivului raportului. A vorbi cu un operator Telekom este foarte simplu. Asistența este disponibilă nu numai pentru clienții privați, ci și pentru clienții business și pentru cei care nu au trecut încă la Telecom. Canalele pentru contactarea centrului de apel Telekom sunt diferite. Unul dintre primele sisteme consta in apelarea numarului de la reteaua fixa , care este mereu activ si util chiar si in cazul semnalarii avariilor pe linie.

Toate informațiile referitoare la produsele Telekom, precum și gestionarea propriei linii, fixe sau mobile, se pot face și prin accesarea zonei personale de pe site-ul oficial. Pur și simplu înregistrați-vă pe site prin e-mail, obțineți acreditările de acces și conectați-vă în zona MyAccount. De asemenea, demn de remarcat este aplicația oficială MyAccount Telekom, descărcabilă pe smartphone gratuit, pentru a ști întotdeauna toate informațiile despre oferta, credit, contactare operator, deranjamente telekom, telekom relatii clienti și multe altele.

Telekom este activ și prin intermediul rețelelor sociale, precum Facebook. Numărul de fax este întotdeauna disponibil, util pentru trimiterea de documente sau rapoarte. Operatorii pot fi contactați și prin e-mail. De plângeri către compania Telekom din cauza întreruperilor, defecțiuni sau alte probleme, poate fi contactat Telekom oricand.

Acoperirea oferita de Telekom este în continuă expansiune. Datorită proiectelor, de fapt, din ce în ce mai multe municipalități sunt atinse de serviciile companiei.

Ca un scurt review despre telekom, ei bine, eu ma declar super nemultumit de catre acestia, la tara, am telekom, un pachet prost, platesc pentru servicii de pana la 1GB dar am doar 1,7 MB, intelegeti voi, am reziliat contractul, dar din lipsa de operatori locali precum Digi sau UPC, am ajuns tot la ei. La Constanta, unde locuiesc in prezent Digi si UPC fac legea prin netul cu fibra optica, acestia sunt cei mai buni si ii recomand in continuare.

Preturile la telefoane nu sunt rele la Telekom, insa fiti atenti la contractele pe care le semnati, clauza de reziliere este cea mai urata pe care am intalnit-o, nici Orange nu are o clauza in care te pune sa platesti 5% din valoarea lunara a contractului, pana la terminarea contractului din momentul in care doresti rezilierea. De asemenea plata telefonului trebuie facuta daca nu ati facut-o deja. Deci mare atentie, pentru ca veti fi taxati grav. La Orange am reusit sa reziliez mult mai usor, dupa un an de zile mi-au spus ca abonamentul telefonului a fost deja platit, iar daca vreau sa renunt la cel de voce, nu trebuie decat un formular. Le-am trimis unul bine elaborat si am rezolvat problema. Am ramas si cu numarul.

La rubrica de comentarii va astept cu pareri despre acest serviciu. Ce credeti despre Telekom Romania?

Alte legaturi importante:

Distribuie
Marian Ciobanu

Marian Ciobanu

Marian Ciobanu, redactor-şef pentru publicaţia Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment nerd, ştiinţa şi jocuri video, îmi place să testez telefoane, laptopuri, dispozitive foto/video, tablete şi alte diferite gadgeturi iar aceste informaţii le împărtăşesc prin acest website.În perioada 2014-2018, am fost fondator şi redactor-şef la revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, apoi din 2019, am început un nou proiect numit GEEKI, un portal de ştiri şi informaţii IT&C, unde puteţi găsi diverse articole despre Hi-Tech, Ştiinţă, divertisment nerd, jocuri video şi multe altele.În momentul de faţă folosesc un Samsung Galaxy S22 Ultra ca şi telefon principal pentru foto/video şi alte task-uri în serviciul website-ului, iar pentru conţinutul site-ului, şi bună gestionare a lui, folosesc un computer făcut "pe piese".

38 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  1. Bună! Sunt plecat si as dorii sa discut cu un operator , pe mesinger despre o incarcare si activare la oferta de 6 euro a unei cartele prepay de pe o camere de supravegere.
    Mulțumesc!

    • Buna ziua, nu avem nici o legatura cu cei de la Telekom, acest articol este pur informativ, va rugam sa luati legatura cu acestia prin detaliile de contactat mentionate mai sus. Multumim!

      • Vreau sa știu dacă mai sunt conectat pentru ca nu am mai folosit risaivarul vro 3 săptămâni

      • Buna mama mea are tel. deranjat de trei luni, cand mergeti s-a sistemati situatia, s-a facut o gramada de sesizari, ori ne convine sa-l scoata.

  2. Bună! Sunt plecat si as dorii sa discut cu un operator , pe mesinger despre o incarcare si activare la oferta de 6 euro a unei cartele prepay de pe o camere de supravegere.
    Mulțumesc!

  3. Referitor la comentariile acestor asa zisi comentatori la fata locului la meciurile ce le transmiteti din Liga I. Va rog, nu ma face-ti sa vad meciurile cu TV pe MUTE. Un comentator adevarat nu tine cu nici o echipa , este IMPARTIAL, nu iti da-i tu cu propria parere despre o faza sau alta, despre o echipa sau alta, SI MAI PRESUS DE ACEASTA, NU TINE IN DIRECT CU EA CA ESTI OLTEAN SAU BUCURESTEAN. Aveti in ORGANIGRAMA DE COMENTATORI NUMAI oltenasi CARE MA SCOT DIN SARITE CU COOM-urile ce le debiteaza pe timpul partidei pe care cred ei ca o comenteaza – pacat de ce fac. Sa ia exemplu de coom de la Cristian Topescu. Sportul este sport si comenteaza ceea ce vezi pe teren, nu-ti da tu cu parerea ca esti nu stiu ce, si le stii tu pe toate. Am renuntat sa vad meciul MEU, CA NU MAI POT DE “ofticatii” ASTIA. ……..premiatii….Baleanu…Gradinescu…ce aveti fratilor cu echipele de “PROVINCIE” – in afara de craiolguta voastra draga.

  4. Am solicitat in luna iunie deconectarea mobilelor cu nr.078775**** si 078763**** precum si a nr. fix 026231**** cu internetul aferent ca fiind nefunctionale dar nu au fost operate.Va rugam verificati si sa anulati facturarea lor . Administrator Mi****** ******.

  5. DOMNILOR,
    Va rog sa-mi trimiteti o adresa valida unde pot comunica in scris cu dumneavoastra si pe care s-o directionati unde trebuie.

  6. Buna seara. Incerc sa contactez serviciul clienti telekom si nu pot. Robotul imi spune ca cnp-ul meu nu e in sistem. Imi puteti spune, va rog, ce pot face?

  7. Buna ziua. Sunt intr-o situație deloc plăcută. Încerc sa intru in legătura cu Dumneavoastră pentru a reclama ca nu-mi funcționează postul TV si nu reușesc. Mi se spune ca telefonul meu XXXXXX3219 nu se găsește in sistemul Telekom Romania. Cum trebuie sa procedez pentru rezolvarea problemei ?

  8. Buna ziua am și eu o problema, sunt in Germania și nu am semnal deloc cum pot rezolva aceasta problema ?

  9. Bună ziua de o luna telefoanele din satul Urisiu de jos jud Mureș nu mai funcționează va rugam faceți ceva că factura vine și trebuie plătită iar clienții nu beneficiază de servicii mulțumesc

  10. SPAM !! 1234 nu are de-a face cu Telekom Romania! De ce scrieti asemena articole fake news?

  11. Vreau sa semnalez o defecțiune și nu reușesc de 2 zile în com simburesti sat stanisoara jud. Olt telefoanele nu funcționează de 2 zile nu poate fi contactat nimeni și nici nu se poate contacta verificați rețeaua

  12. Buna,
    De curând, s-a făcut un update la programul TV. Din păcate scrisul este pe o banda portocalie, nu se distinge nimic ! E nimicitor sa te chinui sa citești ce scrie……. Va rog sa rezolvati acest aspect !

  13. Bună ziua încerc sa sun am folosit abonamentul la internet 3 saptamini după care am plecat din tara am plătit abonamentul crezând ca am internet dar nimic nu exista nr de telefon valid

  14. as vrea sa anchid un abonament din cauza marii pretului facturii nejustificat pe numele NEGRILA RODICA ROG SA FIU CONTACTAT PE NR ######### pentru mai multe detalii

  15. Semnalul și netul foarte, foarte proaste . Rețea instabila . Nu este deloc ok , factura plătită degeaba .

  16. De ce in zona Ibanesti Mures nu avem semnal la telecom de o saptamana ?.-Va bateti joc de noi voi de la telecom !!!

  17. De ce nu avem semnal la telefon in zona Ibanesti-Mures de 4 zile ?-Va bateti joc de noi cei de la telekom !!!!.

  18. Buna sera nu stiu cum sa deblochez risiveru,nu l-am folosit pe al 3 de foarte mult timp,mentionez ca sant cu platea mult in anticipo,astept ajutorul dv a seara placuta