Cybertruck

Tesla, renumitul producător de vehicule electrice, a luat o decizie surprinzătoare în urma unui recall urgent al modelului Cybertruck. După ce proprietarii au descoperit un defect îngrijorător la pedala de accelerație, care putea duce la accelerări neașteptate, Tesla a optat pentru o soluție rapidă, dar controversată.

Metoda de reparație propusă de constructorul american constă în fixarea capacului pedalei de accelerație cu un simplu nit, o abordare neconvențională care a stârnit îndoieli în rândul utilizatorilor. Procesul implică perforarea unui orificiu la baza pedalei și securizarea capacului cu un nit ce costă mai puțin de 10 cenți. Deși această metodă rezolvă temporar problema, aspectul final al reparației lasă de dorit, fiind considerată nepotrivită pentru un vehicul al cărui preț depășește 90.000 de euro.

Comunitatea Tesla reacționează cu umor și critici la adresa soluției „improvizate”

Imaginile cu reparațiile efectuate, distribuite pe rețelele de socializare, au stârnit reacții mixte în rândul comunității Tesla. Mulți membrii au împărtășit meme-uri și comentarii ironice la adresa aspectului „bricolat” al pedalei reparate. Deși metoda a permis reluarea livrărilor pentru Cybertruck, aceasta evidențiază un compromis între rapiditatea implementării și calitatea finisajului așteptat pentru un vehicul din această gamă de preț.

Soluția propusă de Tesla ridică semne de întrebare și cu privire la durabilitatea și siguranța pe termen lung a reparației. Utilizarea unui simplu nit pentru fixarea capacului pedalei de accelerație este departe de standardele industriei auto, unde securitatea componentelor este asigurată prin elemente de fixare robuste și conform unor norme stricte. Mai mult, rapoarte indică faptul că unii tehnicieni au omis utilizarea șablonului de perforare necesar pentru poziționarea corectă a nitului, crescând astfel riscul de erori și afectând estetica generală a pedalei.

Deși metoda aleasă de Tesla a permis reluarea rapidă a livrărilor pentru Cybertruck, aceasta a generat critici și îngrijorări în rândul proprietarilor și publicului larg. Rămâne de văzut dacă această soluție va rezista testului timpului și dacă Tesla va opta pentru o abordare mai robustă și rafinată în viitor.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro,...

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *