Tesla reduce prețul mașinilor sale electrice

Marian Mărian
Tesla reduce prețul mașinilor sale electrice

În urmă cu câteva luni, fabrica Tesla Gigafactory din Shanghai a fost optimizată, ceea ce a permis imediat companiei să producă aproape 80.000 de vehicule Model Y și Model 3 în luna următoare – un record absolut. Cu toate acestea, în timp ce afacerile producătorului american prosperă în China, acesta se confruntă cu o concurență dură din partea companiilor locale, în special a mărcii chineze BYD. În luna august, BYD a vândut peste 175.000 de mașini. Prin urmare, Tesla a luat o decizie destul de neașteptată.

- Publicitate -

Tesla are probleme în China din cauza concurenței locale

În China, Tesla a pierdut în ultimele luni în fața concurenților locali. Nu numai că aceste companii oferă vehicule inspirate în mare măsură de modelele Tesla, dar le vând și la prețuri mult mai mici.

Astfel, pentru a rămâne în cursa cu concurenții săi, Tesla a decis să reducă prețurile modelelor sale Model 3 și Y cu până la 9% în China. De exemplu, prețul de vânzare al micuței berline electrice americane a scăzut de la 279.900 yuani la 265.900 yuani (aproximativ 37.000 de euro), în timp ce prețul modelului Y a scăzut de la 316.900 yuani la 288.900 yuani (aproximativ 40.000 de euro).

Tesla a decis să reducă prețurile în China pe baza costului materiilor prime. Acest lucru ar putea duce la un „război al prețurilor”, spune analistul CMBI Shi Ji, dacă și alți producători vor urma exemplul Tesla. Dacă volumul producției crește anul viitor, așa cum prevăd analiștii, atunci este probabil ca multe companii să reducă prețurile.

Distribuie acest articol
By Marian Mărian Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *