Al doilea episod din The Last of Us, serialul HBO adaptat după jocul video omonim, a fost difuzat duminică și a doborât un nou record. Canalul a înregistrat într-adevăr o creștere de 22% a audienței sale față de primul episod. Este istoric.
Serialul The Last of Us devine un fenomen social? Al doilea episod a fost difuzat pe canalul HBO peste noapte de duminică spre luni, și a doborât un nou record: cel al creșterii audienței față de primul episod.
Transmisiunea în direct a episodului a reunit 5,7 milioane de curioși, în creștere cu 22% față de primul episod, care atrasese 4,7 milioane de telespectatori.
The last of US, serialul HBO continua sa bata recorduri
A vedea un al doilea episod dintr-un serial depășindu-l pe primul este deja o mică ispravă (de obicei este opusul), dar aici, progresul este istoric pentru canal, este nemaiauzit. Serialul atrage un public din ce în ce mai numeros, în special prin streaming.
Dacă 4,7 milioane de oameni au văzut episodul 1 în direct, acesta atinge vârful astăzi la 18 milioane de vizualizări odată cu continuarea. Aceasta se referă doar la publicul american și vă reamintim că serialul este difuzat în toată lumea, pe HBO Max in Romania. Săptămâna trecută, a făcut furori când a obținut cea de-a doua cea mai bună lansare a canalului din 2010, venind chiar în spatele pilotului House of the Dragon.
Ca să vă amintim, The Last of Us este adaptarea jocului video cu același nume lansat în 2013 și care avea dreptul la un remake în 2022. Ne spune povestea lui Joel, un bărbat dezamăgit care încearcă să supraviețuiască douăzeci de ani mai târziu, o apocalipsă zombie. I se dă o misiune: să o escorteze pe tânăra Ellie prin Statele Unite. O poveste simplă care se concentrează mai ales pe atmosfera și personajele sale, foarte bine scrisă.