TikTok a declarat în această săptămână că va interzice conținutul politic sponsorizat de candidați sau creatori pe platformă. Interzicerea publicațiilor cu tematică electorală are loc la mijlocul perioadei electorale în mai multe țări.

Motivul pentru întărirea poziționării este evitarea folosirii abuzive a platformei în timpul alegerilor din Brazilia și din Statele Unite. Șeful TikTok pentru securitate din SUA, Eric Han, a spus că rețeaua este dedicată integrității electorale.

Han a mai spus că conținutul educațional va fi publicat în săptămânile următoare pe portalul creatorului pentru a ghida producătorii de conținut, precum și o nouă funcție, care va accentua interzicerea reclamelor politice plătite.

Mulți consideră mass-media riguroasă, dar rețeaua de socializare o justifică spunând că este o formă de apărare împotriva dezinformarii electorale din mediul în cauză. 

„Vom continua să educăm creatorii cu privire la responsabilitățile pe care le au de a respecta Regulile comunității și Politicile noastre publicitare și vom elimina conținutul care încalcă regulile noastre”, a spus o postare din contul oficial.

În această perioadă electorală, este normal ca candidații să separe o parte din resursele campaniei pentru a difuza jingle-uri, promova videoclipuri cu realizări sau propuneri, pe lângă producerea de conținut defăimător sau chiar mințind despre rivali .

Distribuie.

# Tânăr craiovean pasionat de travel, filme & seriale și noutăți din domeniul tehnologiei.

Lasa un raspuns