Uber unifică aplicațiile sale de transport și livrare de mâncare, adăugând o serie nouă de caracteristici pentru siguranța utilizatorului, încurajând noi metode de a călători către o anumită locație precum cu bicicleta, trotineta sau transportul în comun. CEO-ul companiei, Dara Khosrowshahi, spune că dorește ca aplicația să devină “sistemul de operare pentru fiecare zi din viața ta”.

Compania a prezentat noile actualizări la un eveniment, asemănător celor organizate de Apple, la San Francisco, pe 26 septembrie. Khosrowshahi a stat de vorbă cu diferite redacții și a transmis că această schimbare are ca scop remedierea pierderilor masive în numerar de care suferă compania și că se confruntă cu tot felul de abordări pentru a sistematiza multiplele probleme din SUA.

„Nu trăim doar în sfera digitală, ci și în lumea reală care ne aduce tot felul de complicații”, a spus Khosrowshahi. „Pentru noi, provocarea este: cum să navigăm prin aceste complicații și cum ne asigurăm că suntem o parte constructivă din viața tuturor utilizatorilor noștri?”

Cum va arăta home screen-ul

Uber va arăta diferit de acum. Când deschizi aplicația, în loc să vezi o hartă și o bară de căutare care te întreabă unde dorești să mergi, vei vedea două căsuțe: una care spune „Get a ride” și una cu „Order food”.

Noi măsuri de siguranță

Uber introduce un sistem de tip PIN, format din patru cifre, pentru a se asigura că utilizatorii aplicației nu se urcă în vehiculul greșit. Dacă optezi pentru această variantă, va trebui ca atunci când îți vine mașina, să îi comunici cu voce tare șoferului codul înainte de a începe cursa.

Mâncare

Pe lângă fuzionarea aplicației Uber Eats direct cu aplicația principală, Uber face un pas înainte în ceea ce privește activitatea de livrare a mâncării. Acesta elaborează un nou program de recompense pentru clienți, în care se pot câștiga puncte de fiecare dată când fac o plimbare cu Uber sau când comandă alimente preparate.

Șoferii au parte de o nouă funcție

Uber introduce o nouă funcție, și anume un „estimator de câștiguri” pentru a ajuta șoferii să țină evidența mai bine a banilor pe care îi fac. Uber spune că dorește să ofere șoferilor mai multe informații, astfel încât să înțeleagă în mod rezonabil cât pot câștiga – chiar înainte de a efectua prima călătorie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.