Vânzările și profiturile Xiaomi au scăzut în al treilea trimestru din 2022

By
Marian Ciobanu
Redactor-șef
Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce...

În ultimii 10 ani, Xiaomi a crescut rapid pentru a deveni una dintre cele mai mari companii de tehnologie din lume.

Cu o rată de creștere anuală uimitoare, această companie a câștigat laude mari din partea consumatorilor cu produsele sale orientate către preț-calitate. Cu toate acestea, acest lucru nu a putut să se susțină în acest an, deoarece Xiaomi și-a publicat analiza financiară trimestrială, iar cifrele arată o scădere semnificativă a veniturilor între iulie și septembrie a acestui an 2022.

Vânzările și profiturile Xiaomi au scăzut în al treilea trimestru din 2022

Potrivit Gizmochina, Xiaomi a anunțat venituri de 70,5 miliarde CNY pentru T3 2022 (aproape 10 miliarde USD), iar peste 50% din acestea au venit de pe piețele de peste mări. Se pare că această cifră este cu 10% mai mică decât anul trecut. Profitul net a fost cu 59% mai mic decât în ​​aceeași perioadă a anului trecut, scăzând la 2,1 miliarde de yuani (294 de milioane de dolari). Cu toate acestea, acest lucru nu se datorează faptului că compania merge prost.

În schimb, scăderea veniturilor și a profitului se datorează parțial unei investiții de 829 de milioane CNY (116 milioane de dolari) în afacerea de pornire a vehiculelor electrice și alte proiecte care vor da roade în viitor. Pe baza acestui fapt, putem spune că Xiaomi continuă să facă pași fermi către viitor. Raportul din trimestrul al treilea dezvăluie nu numai veniturile companiei, ci și numărul de utilizatori.

Vânzările și profiturile Xiaomi au scăzut în al treilea trimestru din 2022

În consecință, utilizatorii MIUI ajung acum la 564 de milioane, cu 78,1 milioane mai mult decât în ​​aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce corespunde unei creșteri de 16% de la an la an. Interesant este că doar 141 de milioane dintre ei (aproximativ 25%) sunt în China. Compania a vândut 40,5 milioane de smartphone -uri în al treilea trimestru al anului 2022 și deține poziția a treia în lume.

Livrările au scăzut, de asemenea, cu 7,8% față de anul anterior, veniturile în scădere cu 11,1%. Xiaomi a citat „vânturile în contra macroeconomice globale” drept unul dintre motive, deși și-a intensificat eforturile de publicitate pe piețele de peste mări. Mai mult, succesul companiei în Europa crește pe zi ce trece. Xiaomi a ajuns pe locul 2 pe piața europeană, locul 1 în Spania și locul 2 în Italia și Franța.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor-șef
Urmăriți:
Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.