Mai sunt doar câteva zile până la șutul de deschidere al meciului de fotbal dintre echipele naționale din Qatar și Ecuador, odată cu începerea ediției din acest an al Cupei Mondiale de Fotbal FIFA. CM 2022 este evenimentul sportiv al anului, așteptat cu sufletul la gură nu doar de microbiști dar și de televiziuni, operatorii de case de pariuri și mulți alții – printre care și producătorii de device-uri. Poate nu e o surpriză că și această ediție a Cupei Mondiale are un producător de smartphone-uri printre sponsori. Este vorba de producătorul chinez Vivo care, precum era de așteptat, va lansa și un nou model de telefon Android cu ocazia evenimentului.
Vivo X Fold+, ediție pentru Cupa Mondială
Producătorul de smartphone-uri Vivo să-și promoveze noul flagship foldabil X Fold+ în China cu ocazia Cupei Mondiale, fiind sponsorul oficial al evenimentului. Telefonul devine astfel device-ul oficial al evenimentului și primul foldable care primește această distincție.
Telefonul are specificații demne de interes. Performanța sa, dar și eficiența sa energetică este asigurată de prima generație de SoC Qualcomm Snapdragon 8+ care promite reducerea consumului de energie cu până la 30% împreună cu o îmbunătățire a performanței device-ului cu până la 10%.
Telefonul are un ecran impresionant – AMOLED LTPO de 8,03” cu o densitate de 360 ppi, 120Hz și HDR10+ (plus un ecran AMOLED de 120Hz pe exterior), procesor cu opt nuclee, dintre care unul rulează la 3,19GHZ, chip grafic Adreno 730 și 12 GB de RAM.
Când vine vorba de cameră, specificațiile sunt din nou impresionante: telefonul vine cu un ansamblu de cameră principală quad cu sensori de 50/8/12/48 megapixeli și optică Zeiss, capabil să înregistreze video la rezoluția 8K la 30fps și 4K la 60fps.
Nu există încă informații despre o eventuală lansare a telefonului în restul lumii – deocamdată, Vivo distribuie device-ul exclusiv pe piața din China.
Sponsor oficial
Vivo a devenit sponsorul oficial al Cupei Mondiale de Fotbal încă din 2017, semnând un acord pe șase ani cu FIFA. Prin acest acord, producătorul chinez a devenit unul dintre sponsorii a două ediții de Cupa Mondială, alături de alte companii chineze precum Hisense și Wanda. Contractul de sponsorizare a avut o valoare de 400 milioane de euro atunci.
Rezultatul acordului de sponsorizare s-a văzut clar în 2018, când Vivo a lansat o ediție specială a device-ului Vivo V9 cu ocazia Cupei Mondiale, împreună cu o campanie publicitară extinsă care gravita în jurul superfanilor fotbalului internațional și inovațiilor din telefoanele Vivo. Nici în acest an nu ne așteptăm la mai puțin.